تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در نخستین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور، عصر پنجشنبه در برابر تیم مقاومت البرز کرج به پیروزی ۶ بر ۳ دست یافت و به رده چهارم جدول صعود کرد.
کد خبر: ۷۹۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 01 November 2019

به گزارش تابناک قم، تیم سوهان محمد سیمای قم در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال ایران، در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید سردارجعفر حیدریان درحالی به این برد ارزشمند دست یافت که در دور رفت این رقابت‌ها برابر مقاومت در کرج سه بر صفر شکست خورده بود.

در این مسابقه برای تیم سوهان محمد سیما؛ روح الله ایثاری (۲ گل) و ناصر اطمینان، علیرضا وفایی، هاشم فرج زاده و سعید قلندری (هر کدام یک گل) به ثمر رساندند و گل های تیم مقاومت را نیز علیرضا شیخلر، احسان سهیلی مقدم و سهیل حامدی زدند.

سوهان محمدسیما با ۷ برد، ۴ مساوی و ۳ باخت و ۳۹ گل زده و ۲۶ گل خورده و ۲۵ امتیاز در رده چهارم و مقاومت البرز کرج نیز ۵ برد و ۲ تساوی و ۷ باخت و ۳۵ گل زده و ۴۶ گل خورده و ۱۷ امتیاز در رتبه نهم قرار دارد.

در هفته پانزدهم این رقابت ها؛ سوهان محمد سیمای قم در شیراز مهمان تیم ارژن این شهر و همچنین مقاومت البرز کرج در ساری مهمان تیم شهروند این شهر است.

بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۴ تیم شرکت ملی حفاری اهواز و اهورای بهبهان (استان خوزستان)، گیتی‌پسند اصفهان و هایپرشهر شاهین شهر (استان اصفهان)، آذرخش بندرعباس (استان هرمزگان)، ستارگان ورامین (استان تهران)، سَن‌ایچ ساوه (استان مرکزی)، صنعت مس سونگون وَرزَقان (استان آذربایجان شرقی)، مقاومت کرج (استان البرز)، ارژن شیراز (استان فارس)، شهروند ساری (استان مازندران)، فرش‌آرای مشهد (استان خراسان رضوی)، شاهین کرمانشاه و سوهان محمد سیما قم برگزار می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار