سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به مردود شدن دو گل تیمش، گفت: داوران خوبی این بازی را قضاوت می‌کردند اما اگر واقعا حق‌مان را نداده باشند، من به هیچ وجه این دو داور را حلال نخواهم کرد.
کد خبر: ۷۹۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ 31 October 2019

مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار با فولاد خوزستان، اظهار کرد: بازی انصافا جذاب بود. دو گل هم داشت اما مردود اعلام شدند. امیدوارم داوران در این زمینه تصمیم درستی گرفته باشند. در غیر این صورت یعنی ما دو امتیاز از این بازی را از دست دادیم و نمی‌دانم آن‌ها چه پاسخی به ما خواهند داد.

وی ادامه داد: داوران خوبی این بازی را قضاوت می‌کردند اما اگر واقعا حق‌مان را نداده باشند، من به هیچ وجه این دو داور را حلال نخواهم کرد. به خودشان هم این موضوع را بعد از بازی گفتم زیرا برد ما در این بازی می‌توانست جایگاه تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد را با هم عوض کند و ما بالاتر از فولاد قرار می‌گرفتیم. آن هم جای تیمی که زیرساخت‌ها و بودجه‌اش قابل قیاس با ما نیست. فولاد یک تیم کاملا حرفه‌ای است و برای کورس بالای جدول بسته شده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: انصافا در زمین از فولاد بهتر بودیم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. از هواداران نیز تشکر می‌کنم که ۹۰ دقیقه ما را تشویق کردند. دست آن‌ها را به گرمی می‌فشارم و امیدوارم همین حمایت‌ها را تا پایان فصل از ما داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار