استاندار خوزستان در آیین افتتاح مدرسه ۱۰ کلاسه مرصاد شاوور اعلام کرد:
استاندار خوزستان از شناسایی و جذب بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در طی دو سال گذشته و بورس تحصیلی ۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز مناطق کم برخودار استان در قالب طرح جوانه ها خبر داد.
کد خبر: ۷۹۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ 31 October 2019

غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز پنج شنبه ۹ آبان ماه ۹۸ در آیین افتتاح مدرسه ۱۰ کلاسه مرصاد شاوور اظهار کرد: استانداری خوزستان اقدامات گسترده ای را در قالب کمک به دانش آموزان مناطق کم برخودار، آموزش مجازی و طرح حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح جوانه ها در استان خوزستان، عنوان کرد: این طرح با هدف ارتقای شاخص های آموزشی دانش آموزان مناطق کم برخودار استان خوزستان به اجرا درآمد. در این طرح ۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز این مناطق تحت پوشش بورس تحصیلی قرار گرفتند.

استاندار خوزستان در ادامه گفت: استانداری خوزستان در اقدامی دیگر و در طی دو سال گذشته بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ کودک بازمانده از تحصیل را شناسایی کرده و به چرخه تعلیم و تربیت بازگردانده است.

شریعتی اضافه کرد: طرح آموزش مجازی دیگر برنامه استانداری خوزستان برای حمایت از دانش آموزان مناطق کم برخودار استان است. در این طرح آموزش های مجازی تکمیلی از طریق تبلت به دانش آموزان ارائه می شود.

وی در پایان با بیان اینکه ۳۰ درصد از مدارس سیل زده که تعمیر و بازسازی آنها تکمیل شده است مربوط شهرستان شوش بوده است؛ خاطرنشان کرد: مدرسه ۱۰ کلاسه مرصاد و همچنین مدرسه شهید سید فاضل فاضلی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در شاوور افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار