دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و گل ریحان البرز در هفته دهم رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور با تساوی بدون گل پایان یافت تا این ۲ تیم امتیازها را بین خود تقسیم کنند. .
کد خبر: ۷۹۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳ 30 October 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:در این بازی که عصر چهارشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد هر ۲ تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند و فجریها ۲ امتیاز حساس خانگی را از دست دادند.

همانگونه که پیش‌بینی می شد ۲ تیم بازی محکم و جانداری را در نیمه نخست به نمایش گذاشتند و اگر چه توپ بیشتر در اختیار تیم میهمان بود اما میزبان ۲ بار بر روی ضد حمله که به نظر می‌رسید در دستور کار شاگردان مهابادی بود، خطرناک ظاهر شد لیکن این تلاش‌ها نتیجه ای در برنداشت و توسط مدافعان حریف در پشت محوطه هجده قدم متوقف شد.

شاگردان محمد نصرتی، سرمربی تیم گل ریحان البرز هم حملات آنها تا پشت محوطه جریمه فجر خوب پیش می‌رفت اما آنها ضربه نهایی را به هوا می زدند.

شوت کلانتری به جای تور به تیرافقی بر خورد کرد

بهترین بخت مسلم بازی در نیمه نخست برای فجریها با بدشانسی از دست رفت، دقیقه ۳۴ بازی ایوب کلانتری بر روی یک ضربه ایستگاهی که از فاصله ۲۵ متری زده شد، تیرافقی دروازه تیم گل ریحان را به لرزه در آورد تا این بار شلیک کلانتری به گل نرسد.

در ادامه نیمه نخست، هچمنان ۲ تیم به بازی فیزیکی روی آوردند تا نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گل پایان یابد.

در نیمه دوم نیز پس از اینکه چند دقیقه‌ای توپ در اختیار تیم میهمان بود، اما باز هم فجریها بودند که نخستین زنگ خطر این نیمه را به صدا در آوردند و در دقیقه ۴۸ بابا محمدی مهاجم تیم فجر، یک فرصت خوب را با بی دقتی از دست داد.

دقیقه ۵۰ میلاد غریبی بازیکن تیم فجر اگر قدر پاس به بیرون و زیبای احسان الوان‌زاده را می دانست فجریها به گل می رسیدند اما ضربه بی دقت غربیی به شکل خطرناکی از کنار دروازه گل ریحان البرز به بیرون رفت تا آه از نهاد تماشاگرانی که طی بازی حمایت خوبی کرده بودند، بلند شود.

در ادامه نیمه دوم، تیم گل ریحان البرز، حسین پاپی را که سابقه ۲۰۰ بازی با تیم سپاهان اصفهان در لیگ برتر دارد به بازی فرا خواند تا این بازیکن از کناره ها با سرعتی که دارد، مهاجمان را با ارسال خود صاحب فرصت کند که یک بار هم بر روی ارسال این بازیکن در دقیقه ۷۱ و ضربه سر مهاجم گل ریحان، خطرناک ظاهر شدند اما با جایگیری خوب جلالی راد سنگربان آماده تیم فجر سپاسی شیراز خنثی شد.

قدر ارسال‌های الوان‌زاده را ندانستند

فجریها برای رسیدن به گل، سمت چپ تیم گل ریحان البرز را مورد هدف قرار دادند و احسان الوان‌زاده بهترین بازیکن تیم فجر بارها از این سمت با فرارهای خوب خود و ارسال با دقت ، مهاجمان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داد اما آنها قدر این پاس‌ها را ندانستند و گرنه به گل می رسیدند.

دقیقه ۷۷ الوان‌زاده پس از جای گذاشتن مدافع مستقیم خود، توپ را به زیبایی به بیرون پاس داد و ضربه سر شیرجه‌ای امیر حسین صدقی توسط دروازه‌بان تیم گل ریحان مهار شد تا فرصت دیگری برای میزبان از دست برود.

یک بار هم الوان‌زاده در دقیقه ۸۸ بهروز هوشمند را صاحب فرصت کرد تا این موقعیت هم از دست برود و قدر پاس های طلایی این بازیکن را ندانند.

فجریها اعتقاد به پنالتی داشتند

دقیقه ۸۰ بر روی یک ضد حمله، میلاد احمدی توسط مدافع تیم گل ریحان البرز با خطا متوقف شد که فجریها در این صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند و تماشاگران هم در این صحنه معترض شدند اما داور رای به ادامه بازی داد.

سرانجام این بازی پُر افت و خیز و فیزیکی در حالی که فجریها به ویژه در نیمه دوم فرصت‌های زیادی را از دست دادند، با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

با توجه به پیروزی تیم نود ارومیه این تیم هم ۲۱ امتیازی شد اما فجریها با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بهتر همچنان صدر جدول را حفظ کردند، تیم‌های مس رفسنجان و گل ریحان البرز هم با ۱۹ امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.

استقبال خوب تماشاگران شیرازی

از زمانی که فجریها به عنوان مدعی ظاهر شدند، رفته رفته بر تعداد تماشاگران افزود شده و تجربه نشان داده است هر گاه تیم‌های شیرازی در صدر جدول قرار گرفته‌اند استقبال تماشاگران بیشتر شده و این امر برای موفقیت یک تیم بسیار مهم است که بازیکنان فجر باید قدر آن را بدانند.

بیش از ۶ هزار تماشاگر در مدت زمان برگزاری این بازی، یک صدا تیم فجر را تشویق کردند و خواهان گل زنی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار