فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از افزایش 47 درصدی کشف سرقت‌های مسلحانه و 31 درصدی دستگیری سارقان مسلح در 7 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۷۹۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 29 October 2019

سردار محمد قنبری اظهار کرد: سلب آرامش و امنیت شهروندان، خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی بدون چشم‌پوشی با تمامی افرادی که به هر نحو، زمینه ناامنی روانی و اجتماعی جامعه را فراهم کنند مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

وی افزود: خوشبختانه اشراف اطلاعاتی و حرفه ای گرایی پلیس استان در حوزه های تخصصی به حدی رسیده است که امروز هیچ مسأله امنیتی و یا جرم خاصی وجود ندارد که در کشف و کنترل آن مشکل داشته باشیم.

سردار قنبری بیان کرد: در مدت 7 ماه گذشته سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در کشف سرقت های مسلحانه 47 درصد و در دستگیری سارقان مسلح 31 درصد رشد داشته ایم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در مدت مذکور در کشف سرقت های بعنف، مغازه، منزل و قاپ زنی به ترتیب شاهد 8، 4، 13 و 39 درصد افزایش بوده ایم و با تلاش مأموران انتظامی استان وقوع سرقت اتومبیل نیز 6 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به انجام 3 عملیات مسلحانه در درگیری با سارقان مسلح در یک هفته گذشته ابراز داشت: در 7 روز گذشته 6 باند فعال سرقت شناسایی و 6 نفر از سارقان مسلح نیز هنگام انجام سرقت در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت رسیدند.

سردار قنبری اضافه کرد: در هفته گذشته 26 سارق مسلح سابقه دار شناسایی، دستگیر و خلع سلاح شدند که تا کنون به 45 فقره سرقت مسلحانه در سال های گذشته اعتراف کرده اند.

وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات از این سارقان مسلح تصریح کرد: با اقدامات مقتدرانه پلیس استان در ماه گذشته شاهد کاهش 60 درصدی سرقت های مسلحانه بودیم.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: هدف پلیس ارتقای امنیت شهروندان است و اقداماتی که در زمینه کاهش وقوع سرقت به ویژه انواع خشن آن انجام می دهد حق و مطالبه بدیهی جامعه است که بحمدلله این تلاش ها زمینه رضایتمندی مردم شریف و افزایش اعتماد عمومی و حمایت آنها را از خادمان خود در نیروی انتظامی فراهم کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار