معاون استاندار و مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان؛
مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: زلزله مسجدسلیمان موجب نمایان کردن محرومیت های شدید مسجد سلیمان به مسئولان استانی و کشوری شد.
کد خبر: ۷۹۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ 28 October 2019

کیامرث حاجی زاده در جلسه بررسی آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده مسجدسلیمان با بیان این که استان خوزستان در سه سال اخیر در بحران مدیریت شده است و از استان کثیر البحران به دائم البحران تبدیل شده است توضیح داد: شهرستان مسجد سلیمان یکی از شهرستان‌های محروم استان است، در زلزله اخیر در ساعات اولیه هم در محل وقوع کانون زلزله و مناطق تخریب شده و هم در نقاط در معرض تخریب و بیمارستان برای بازدید از مصدومان حاضر شدیم.

به گزارش"تابناک" وی بیان کرد : در حدود 10 هزار و 500 واحد مسکونی تعمیری و یک هزار و 437 واحد مسکونی احداثی نیز ارزیابی شده است که تاکنون 2 هزار و 200 عملیات تعمیری آغاز شده است.

وی گفت: بانکهای تجارت و ملی نیز هر کدام به ترتیب 182 و 110قرارداد را منعقد کرده اند.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به خدماتی که مسجدسلیمان در طول تاریخ با پیدایش نفت و در طول تاریخ هشت سال دفاع مقدس داشته گفت: مسجدسلیمان از جمله شهرهایی است که پس از دزفول نیز حملات موشکی بسیاری را تجربه کرده است.

حاجی زاده اظهار داشت: زلزله مسجد سلیمان موجب شد تا محرومیت مسجد سلیمان برای مسئولین استانی و کشوری نمایان شود.

وی با اشاره به این که در مناطق محروم مسجدسلیمان مشکلات عدیده ای داریم که باید توجه بیشتری به آن ها صورت گیرد افزود: خدمات بنیاد مسکن پس از زلزله و سیل در استان بسیار خوب بوده است و امیدواریم با رفع مشکلات مسکن مردم مسجدسلیمان نیز با قدرت در کنار مردم خوزستان به مسجد سلیمان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار