رئیس اداره منابع طبیعی فیروزآباد گفت: مظنون آتش سوزی‌های اخیر عرصه‌های منابع طبیعی سد تنگاب شهرستان فیروز آباد به دام افتاد.
کد خبر: ۷۹۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ 28 October 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:عبد الحمید بهبودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروز آباد اظهار کرد: با پیگیری‌ها و تلاش ماموران منابع طبیعی این شهرستان شخصی که اقدام به آتش سوزی‌های متعدد پوشش گیاهی در حاشیه مسیر جاده سد تنگاب کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

او ادامه داد: پس از وقوع آتش‌های پی در پی در منطقه سد تنگاب شهرستان فیروز آباد بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان قرار گرفت و جستجو و تحقیقات از چگونگی و شناسایی عامل این آتش سوزی‌ها آغاز و منطقه تحت نظر قرار گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با دادستان شهرستان در نهایت پس از یک عملیات تعقیب و گریز فرد مظنون در هنگام ارتکاب جرم بازداشت و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

بهبودی با اشاره به تلاش شبانه روزی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان فیروزآباد در جهت جلوگیری از تخریب زمین‌های ملی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با دادستان شهرستان برای مقابله با سودجویان و زمین خواران اراضی ملی انجام شده است.

او از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف، قطع درخت و هرگونه تخلف دیگر در اراضی ملی با شماره تلفن ۱۵۰۴ واحد یگان امداد جنگل و مرتع تماس و مراتب را اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار