تیم‌های برتر مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ کشور در اهواز معرفی شدند.
کد خبر: ۷۹۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 27 October 2019

اردوان قاسمی، رییس هیات پرورش‌اندام و بدنسازی خوزستان اظهارکرد: مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ کشور از ۲۹ مهرماه به مدت شش روز و با حضور ۳۳۱ ورزشکارِ رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان از ۲۱ استان در اهواز برگزار شد.

وی گفت:‌ در پایان مسابقات تیمی رده سنی نوجوانان، ملی‌حفاری، اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست پیدا کردند و در رده‌های سنی جوانان نیز تیم‌های اصفهان، ملی‌حفاری و خراسان رضوی رده‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

رییس هیات پرورش‌اندام و بدنسازی خوزستان افزود: ‌در رده سنی بزرگسالان نیز لرستان به قهرمانی رسید، فارس دوم شد و ملی‌حفاری عنوان سوم را به دست آورد و در رده سنی پیشکسوتان، ملی‌حفاری مقام نخست را به خود اختصاص داد، کردستان نایب‌قهرمان شد و اصفهان در رده سوم قرار گرفت.

وی با بیان این‌که مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و مسئولان فدراسیون نیز از روند رقابت‌ها ابراز رضایت داشتند، گفت: ‌در پایان این رقابت‌ها، خوزستان به ۱۳ مدال طلا، ۱۲ نقره و ۱۰ برنز دست پیدا کرد.

قاسمی عنوان کرد: این مسابقات با عنوان یادواره شهدای شرکت ملی‌حفاری برگزار شد و در جریان رقابت‌ها نیز از خانواده شهدای والا مقام مدافع حرم، شهید محمود اسکندری و شهید نادر حمید تجلیل شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار