استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: با اخبار و گزارش های مثبتی که از این مجموعه صنعتی به دست بنده می رسد، دیگر نگران فولاد اکسین نیستم
کد خبر: ۷۹۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ 24 October 2019

دکتر غلامرضا شریعتی چهارشنبه یک آبان ماه در دیدار با مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت اظهار کرد: از زمان های گذشته تا کنون شرکت های زیادی در حوزه نفت و فولاد با هدف سودآوری و خودکفایی در این کشور تاسیس شدند، از جمله شرکت فولاد اکسین که طی سالیان گذشته پا در عرصه فولاد کشور گذاشته است.

به گزارش"تابناک" وی افزود: متاسفانه بنا بر مسائل و مشکلاتی امکان سودآوری این شرکت و برگشت سرمایه آن هیچ وقت محقق نشد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: بنابراین می بایست با تغییر در سیاست این شرکت و انتصاب مدیران متخصص و لایق که دغدغه شان سودآوری شرکت و کشور باشد، این شرکت را در مسیر تحقق اهداف کلانش یاری کنیم.

شریعتی گفت: هدف از تاسیس فولاد اکسین شتغال زایی در بحث نیروی انسانی و خودکفایی کشور است.

وی افزود: شرکت فولاد اکسین خوزستان شرکتی استراتژیک و منحصر به فرد است که می توان گفت در صورت عدم تولید هم بسیار با اهمیت و ارزشمند است.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده در چند ماه گذشته توانستیم مدیری جوان و لایق در جایگاه مدیر عاملی این شرکت منصوب کنیم که خوشبختانه دستاوردهای ارائه شده توسط ایشان حاکی از روند رو به رشد شرکت بوده است.

شریعتی بیان کرد:البته حمایت های دولت محترم نیز در پیشبرد اهداف اکسین بسیار ارزشمند و قابل تحسین است.

وی ادامه داد: با اخبار و گزارش های مثبتی که از این مجموعه صنعتی به دست بنده می رسد، دیگر نگران فولاد اکسین نیستم و امیدوارم مدیریت جوان این شرکت در کنار حمایت های دولت همواره مسیر ترقی و پیشرفت خود را ادامه دهد.

استاندار خوزستان گفت: اکسین با دارا بودن نیروی متخصص تحصیل کرده خود توانست طی سال جاری تولیدات و فروش خود را متحول کند.

شریعتی با بیان این که اجرای طرح فولاد سازی این شرکت که موجب خوکفایی اکسین و استراتژیک شدن استان می شود، تصریح کرد: از هیچ تلاشی در محقق شدن این طرح بزرگ که منجر به اشتغال زایی جمع کثیری از جوانان این استان می شود دریغ نخواهم کرد.

در ادامه دکتر انصاریان رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان با تقدیر از زحمات استاندار خوزستان در یک سال گذشته دستاوردهای امروز فولاد اکسین را حاصل همراهی و حمایت وی دانست.

دکتر یارعلی زاده نایب رئیس هیئت مدیره فولاد اکسین نیز ابراز امیدواری کرد پروژه فولادسازی با حمایت دولت و سهامداران شرکت شکل بگیرد تا علاوه بر رونق تولید فولاد اکسین زمینه اشتغال بیشتری برای جوانان و متخصصان این استان فراهم شود.

امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت نیز در سخنانی با تقدیر از استاندار محترم خوزستان و حمایت های وی در پیشبرد اهداف شرکت، گزارشی کامل از فعالیت‌های فولاد اکسین طی سال جاری ارائه و برنامه‌های آتی شرکت را تشریح کرد. در پایان استاندار خوزستان در جریان گزارش های پیشرفت این شرکت قرار گرفت و از زحمات هیات مدیره، مدیر عامل و پرسنل فولاد اکسین تقدیر کرد.

 

نگرانی بابت فولاد اکسین ندارم/ خوزستان باید قطب اول فولاد کشور باشد

 

نگرانی بابت فولاد اکسین ندارم/ خوزستان باید قطب اول فولاد کشور باشد

 

نگرانی بابت فولاد اکسین ندارم/ خوزستان باید قطب اول فولاد کشور باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار