رئیس پلیس راه استان ایلام ؛
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: طرح ۱۰ روزه مقابله با سرعت غیرمجاز در مسیرهای ارتباطی این استان از امروز به علت افزایش بار ترافیکی جاده ها اجرا می شود.
کد خبر: ۷۹۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 25 October 2019

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: با توجه تفاهم نامه منعقد شده ایران با عراق مبنی بر سفر بدون روادید زائران عراقی به ایران و نیز افزایش سفرهای تعطیلات پایانی ماه صفر تردد در مسیرهای مواصلاتی استان ایلام پرحجم می شود.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح میزان تخلف های جاده ای چون سرعت و سبقت غیرمجاز و در نتیجه حوادث جاده ای کاهش خواهد یافت که البته در راستای اجرای مطلوب این طرح پلیس انتظار همکاری رانندگان با نیروهای پلیس راه و رعایت مقررات جاده ای را دارد.

همتی زاده اضافه کرد: در مدت زمان یاده شده احتمال افزایش تردد در مسیرهای مهران - ایلام و سرابله – حمیل - کرمانشاه دور از انتظار نیست که می‌طلبد رانندگان برای ایمنی از خطرات جاده ای با صبر و حوصله رانندگی کرده و از انجام هر گونه حرکات حادثه‌ساز خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش‌ باران و لغزندگی و کوهستانی بودن جاده ها رانندگان با مطالعه شرایط رانندگی کردن در هوای بارانی، سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

با توجه به توافقات به عمل آمده بین دو کشور ایران و عراق از ۲۸ صفر زائران عراقی می توانند بدون روادید برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به کشور ایران سفر کنند که این موضوع حجم سفرها و تردد خودرویی را در مسیرهای مواصلاتی استان مرزی ایلام افزایش می دهد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار