فرماندار شهرستان فردیس گفت: پروژه خط انتقال آب شهرستان فردیس در حال انجام است ،این پروژه از پارک جهان‌نما آغاز شده و حدود نیمی از آن انجام شده است.
کد خبر: ۷۹۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ 24 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ فرماندار فردیس با بیان اینکه پروژه پس از کلنگ‌زنی مرتب مورد بازدید و بررسی قرار گرفته است، افزود: در سال جاری اعتبار ویژه‌ای برای این پروژه تخصیص دادیم.

او گفت: با توجه به اینکه شهروندان شهرک‌های سپاه و طالقانی نگران مزاحمت‌های خط انتقال آب بودند، این اعتبار ویژه برای انحراف خط انتقال آب در نظرگرفته شد.

فرماندار فردیس در بخش دیگری به انجام پروژه تصفیه خانه آب در فردیس اشاره کرد و افزود: بخشی از زمینی که به این پروژه تخصیص می‌دهیم به کمیته امداد تعبق دارد و بخش دیگر مربوط به یک شرکت خصوصی است.

اینانلو گفت: مقرر شد نماینده مالک این زمین برای توافق با شهرداری و کمیسیون ماده پنج اقدام کند.

به گفته فرماندار فردیس و طبق صحبت های انجام شده  60 درصد از زمین به شهرداری تعلق پیدا کرده است که این مجموعه اجرایی موظف است با آب‌و فاضلاب استان البرز برای ساخت تصفیه خانه به توافق برسد.

گفتنی است که آب حدود 10 چاه‌ فردیس به نیروگاه منتظرالقائم اختصاص می‌یابد از همین رو مقرر شد با ساخت تصفیه خانه کمبود منابع آبی این شهرستان جبران شود.

برچسب ها: پروژه ، انتقال آب ، فردیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار