مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در جمع خبرنگاران
وزیر نیرو و مدیر کل روابط عمومی وزارت تاکید بر اطلاع رسانی صریح و سریع داشته اند و ما نیاز به این مساله پایبند و متعهد خواهیم بود.
کد خبر: ۷۹۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ 23 October 2019

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در نشست هم اندیشی با رسانه های استان خوزستان که صبح امروز چهارشنبه در سالن جلسات گیت بوستان برگزار شد گفت: اعتقاد دارم می بایست کنار رسانه ها باشیم و اگر در کنار رسانه ها نباشیم آسیب خواهیم دید به همین دلیل دیدگاه مدیرعامل سازمان نیز ارتباط تنگاتنگ با رسانه هاست.

مهندس مهران مومن غریب افزود: رسانه باید برای ارتباط کاراتر با سازمان به صورت تخصصی فعالیت داشته باشد. بایستی کارگاه های تخصصی برای افزایش اطلاعات خبرنگاران برگزار شود و خبرنگاران با واژه ها و مسائل تخصصی به خصوص در زمینه منابع آب و محیط زیست آشنا شوند.

 وی گفت: بدنه علمی سازمان آب و برق بسیار قوی است و آموزش تخصصی خبرنگاران به راحتی قابل حصول است. خوزستان در هر زمینه ای بدون در نظر گرفتن تهران می تواند در رتبه اول باشد.

 مومن غریب اظهار کرد: وزیر نیرو و مدیر کل روابط عمومی وزارت تاکید بر اطلاع رسانی صریح و سریع داشته اند و ما نیاز به این مساله پایبند و متعهد خواهیم بود.

 مدیر روابط سازمان آب و برق خوزستان گفت: هواشناسی پیش بینی کرده که به احتمال ۱۰ درصد احتمال سیلابی مشابه سال گذشته وجود دارد و ما موظف هستیم اطلاع رسانی در زمینه نکات مربوط به این مساله را به بهترین شکل انجام دهیم.

 وی تصریح کرد: موافقت نامه هایی برای پرداخت مطالبات رسانه ها صورت گرفته است که بر این اساس به زودی مطالبات مطبوعات خوزستان پرداخت خواهد شد و دیگر از تاریخ ابلاغ موافقت نامه، پرداخت مطالبات از کانال واحد خواهد بود.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم اطلاعات و مشکلات سازمان را به درستی در اختیار رسانه ها قرار بدهیم قطعا ارتباط به ذینفعان مان بهبود خواهد یافت و از سویی از تولید شایعات بی اساس جلوگیری خواهیم کرد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار