بارش باران پاییزی در البرز باعث کاهش دمای هوا در نقاط مختلف استان شده است و پیش بینی شده طی سه روز آینده دمای هوا تا ۳ درجه سانتی گراد کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۷۹۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 23 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ منصور رحمانیان در رابطه با آخرین وضعیت جوی استان گفت: در دشت البرز مرکزی بارش متناوب و رگباری  باران و رعد و برق را شاهد خواهیم بود و در ارتفاعات استان این شرایط در بعضی ساعات همراه با برف خواهد بود به طوریکه شدت بارش ها در ارتفاعات شمالی استان (دیزین تا طالقان) می باشد.

رحمانیان با اعلام این خبر که این وضعیت تا ساعات آخر روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت گفت: آبگرفتگی معابرشهری و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، لغزندگی و کاهش میدان  دید در سطح جاده و ریزش سنگ و رانش کوه در جاده های منتهی به کوهستان در این شرایط پیش بینی می شود و هشدارهای لازم در این رابطه برای دستگاه ها ارسال شده است.

وی ادامه داد: بارش باران پاییزی در البرز باعث کاهش دمای هوا در نقاط مختلف استان شده است و پیش بینی شده طی سه روز آینده دمای هوا تا ۳ درجه سانتی گراد کاهش پیدا کند.

رحمانیان گفت: در اثر بارش های دیشب در برخی ارتفاعات طالقان و آزادبر در منطقه گچسربخش آسارا بارش برف نیز مشاهده شده است.

این مقام مسؤول تاکید کرد: از هموطنان عزیز می خواهیم تا تجهیزات مناسب را در جاده های کوهستانی همراه داشته باشند و از توقف در حاشیه رودخانه ها به طور جد خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار