باحضور نمایندگان معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری؛
شبکه نظارت روستایی استان همدان با حضور مهندس نخعی مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و اعضای شبکه نظارت روستایی بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد
کد خبر: ۷۹۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ 23 October 2019

در نشست هم اندیشی اعضای شبکه نظارت روستایی استان مرکزی دکتر زندیه وکیلی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری موضوع کنترل کیفیت طرح‌ها و پروژه‌ها را از مهمترین اولویت‌های پیش روی استان عنوان نموده و صرف اعتبارات در طرح‌های روستایی را مستلزم هماهنگی بین دستگاه‌ها برای هم افزایی بیشتر و ایجاد بهره وری بالاتر دانستند.

وی با بیان آنکه سهم اعتبارات در حوزه روستایی از منابع دهیاری و خیرین قابل توجه بوده و بعضا از سهم اعتبارات تملک دارایی استان در روستا‌ها بیشتر بوده، ضرورت ایجاد این شبکه را تاکید نمودند.

در ادامه این نشست، مهندس نخعی مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری با تشریح روند شکل گیری شبکه نظارت روستایی کشور و بیان اهداف و ضرورت‌های آن، اظهار امیدواری کرد تا عملکرد این مجموعه به افزایش کیفیت و سرعت بخشیدن به تحقق این طرح منجر شود.  

وی با ارائه گزارشی از عملکرد دو ساله این طرح از برنامه ریزی برای پوشش نظارتی حدود ۲۰ هزار پروژه روستایی در سطح کشور خبرداد.


مدیر کل امور روستایی استانداری نیز از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش روی شبکه نظارت روستایی استان گزارشی ارائه نمود و اظهار امیدواری کرد که با همکاری دستگاه‌های اجرایی این عملکرد بهبود می‌یابد.

در پایان، کارگاه آموزشی مرتبط با شبکه نظارت روستایی استان برگزار و جلسه با پرسش و پاسخ اعضای حاضر به خاتمه یافت.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار