وزیر ورزش و جوانان در جلسه با استاندار خوزستان از اقدامات انجام شده در زمینه پروژه‌های عمرانی و زیرساختی ورزش استان، قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۹۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 23 October 2019

جلسه هماهنگی پروژه‌های زیرساختی ورزش خوزستان، با حضور وزیر ورزش، استاندار خوزستان، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش در تهران برگزار شد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام خوزستان، مقرر شد سالن ۴۵۰۰ نفری اهواز با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال به صورت مشترک بین وزارت ورزش و استانداری خوزستان تکمیل شده و در سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد.

در این جلسه غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان ضمن قدردانی از نگاه ویژه وزیر ورزش به استان خوزستان، اعلام آمادگی کرد که تمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزش خوزستان را که می‌توان به صورت مشترک به بهره‌برداری رساند، اجرایی کند.

همچنین مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در این نشست گفت: با توجه به حجم پروژه‌های انجام شده در حوزه ورزش خوزستان، از استاندار خوزستان و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به واسطه حمایت‌های ویژه‌ای که از مجموعه ورزش و جوانان خوزستان داشتند، قدردانی می‌کنم و امیدوارم تا پایان این دولت، بیشتر پروژه‌های نیمه‌تمام خوزستان به سرانجام رسیده و شاهد توسعه بیش از پیش ورزش به ویژه در حوزه همگانی در استان خوزستان باشیم.

در پایان این نشست نیز تفاهم‌نامه مشترک بین وزارت ورزش و استانداری خوزستان در راستای تکمیل سالن ۴۵۰۰ نفری اهواز به امضا رسید و مقرر شد به زودی ابلاغ اعتبار و کارهای مربوط به انتخاب پیمانکار، انجام شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار