شهردار اردبیل تصریح کرد: مجموعه تفریحی شورابیل یکی از طرح‌های توسعه‌ای در حوزه گردشگری شهر اردبیل است که با ایجاد رینگ‌های مختلف پیاده روی یکی از رینگ های سلامت معرفی می‌شود.
کد خبر: ۷۹۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ 07 October 2019

شورابیل

حمید لطف اللهیان گفت: رینگ جدید پیاده روی چمن مصنوعی کمربندی دوم شورابیل درمسیر پیاده روی خیابان ۴۵متری در حال نصب و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار اردبیل تصریح کرد: مجموعه تفریحی شورابیل یکی از طرح های توسعه ای در حوزه گردشگری شهر اردبیل است که با ایجاد رینگ های مختلف پیاده روی یکی از رینگ های سلامت معرفی می شود.

وی اذعان داشت: استانداردسازی فضای فعالیت تفریحی و گردشگری این مجموعه آن را به یکی از اهداف گردشگری مسافران و شهروندان اردبیل تبدیل کرده است.

لطف اللهیان اعلام کرد: دریاچه شورابیل تنها دریاچه طبیعی ایران هست که در جوار شهر قرار دارد و با توسعه طرح های گردشگری تلاش شده است تا با رویکرد شهروند مدارانه این مجموعه در اختیار علاقمندان و گردشگران قرار گیرد.

شهردار اردبیل افزود: ایجاد رستوران شناور، راه اندازی کشتی و زیپ لاین، قطار و دوچرخه های هوشمند در سال های اخیر به این مجموعه از جمله اقدامات انجام شده در راستای سلامت محوری برای گردشگران و شهروندان است.

این مقام مسئول بیان کرد: ایجاد زمینه های آسایش و نشاط از جمله اهداف اجرای پروژه های مختلف تفریحی و گردشگری در این مجموعه است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار