سخنگوی ستاد اجرای تبصره (۱۴) قانون بودجه 98:
سخنگوی ستاد اجرای تبصره (۱۴) قانون بودجه ۱۳۹۸ گفت: تراکنش بانکی ملاک حذف یارانه خانوار‌ها نیست.
کد خبر: ۷۹۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ 21 October 2019

به گزارش تابناک کردستان، حسین میرزایی اظهار کرد: ستاد اجرایی فقط به تراکنش بانکی افراد معترض به حذف یارانه که اجازه‌نامه کتبی داده‌اند، دسترسی پیدا می‌کند و تا قبل از آن، بررسی در این زمینه انجام نشده است.

وی همچنین درباره واریز نشدن یارانه افرادی که به دلیل مشکلات بانکی یارانه نقدی به حساب آنها واریز نشده است، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قبال یارانه بگیرانی که حذف شدند، مسئول است و مابقی کار به سازمان هدفمندی یارانه‌ها مربوط می‌شود و با توجه به اینکه ۹ سال است یارانه نقدی می‌پردازد، باید پاسخگو باشد.

سخنگوی ستاد اجرای تبصره (۱۴) قانون بودجه ۱۳۹۸ تصریح کرد: ستاد اجرایی هدفمندی یارانه‌ها نیز پیگیری‌های لازم را در این زمینه از سازمان هدفمندی یارانه‌ها به عمل می‌آورد، اما پاسخ دقیقی دریافت نشده است.

وی همچنین درباره حذف یارانه تعداد محدودی از هموطنان در مهرماه امسال گفت: تاکنون بیش از یک میلیون نفر از خانوار‌های پردرآمد حذف شدند.

میرزایی افزود: هدف ستاد اجرایی حذف میلیونی خانوار‌های با درآمد بالا بود، اما به دلیل برخی اشتباهات سازمان هدفمندی یارانه‌ها در واریز یارانه خانوار‌ها این فرآیند با کندی انجام شد.

وی تاکید کرد: زیرساخت‌های لازم برای شناسایی خانوار‌های پردرآمد و اطلاعات آنها موجود است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سخنگوی ستاد اجرای تبصره (۱۴) قانون بودجه ۱۳۹۸ گفت: فقط در صورت اجازه کتبی که افراد در دفاتر پیشخوان خدمات دولت به ستاد اجرایی می‌دهند، اطلاعات بانکی خانوار‌ها بررسی می‌شود، بنابراین تراکنش بانکی ملاک حذف یارانه خانوار‌ها نیست.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار