سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: 22 دوره آموزشی گردشگری از ابتدای سال‌جاری تا کنون در این استان برگزار شده که نشانگر افزایش 100 درصدی آموزش گردشگری در این استان است.
کد خبر: ۷۹۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 21 October 2019

0

به گزارش تابناک سمنان: حمیدرضا دوست محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از یک هزار نفر از فعالان حوزه گردشگری استان در تمامی اقشار و سنین در این دوره‌های آموزشی در قالب همایش، کارگاه و دوره‌های کوتاه مدت شرکت کرده اند.

وی گفت: این دوره‌ها شامل توانمندسازی دهیاران و فعالان روستاهای هدف گردشگری، خانه‌دارهای واحدهای اقامتی، کارکنان اداره کل میراث استان، رستوران‌های بین راهی و مدیران سفره خانه سنتی، مدیران تاسیسات گردشگری و راهنمایان گردشگری استان، گردشگری کودک و دوره آموزشی قوانین و مقررات مالیاتی است که در سراسر استان برگزار شده است.

دوست محمدی با اشاره به برگزاری فم تور آشنایی دفاترخدمات مسافرتی تهران با جاذبه های استان، افزود: در این فم تور مدیران دفاتر خدمات مسافرتی مطرح تهران با بخش مهمی از جاذبه‌های استان آشنا شدند.

وی گفت: شناخت صنعت گردشگری،اکوتوریسم، مبانی کیفیت خدمات گردشگری، اصول آداب و معاشرت و اخلاق حرفه ای در صنعت گردشگری ، اصول پذیرایی نحوه پرداخت مالیات به ویژه مالیات بر ارزش افزوده توسط دفاتر خدمات مسافرتی و سایر مدیران واحدهای اقامتی و مبانی توسعه گردشگری روستایی از جمله سرفصل های آموزشی این دوره‌ها بود.

وی افزود: گردشگری پایدار، مدیریت و بازاریابی گردشگری مقصد، آموزش نوآوری و فناوری‌های جدید در گردشگری به ویژه گردشگری کودک، مدیریت و بازاریابی گردشگری از دیگر سرفصل های آموزشی این دوره‌ها بود.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به برگزاری همایش گردشگری آموزش، مهارت و اشتغال در دانشگاه سمنان و در هفته گردشگری امسال، گفت: این همایش علاوه بر اینکه با استقبال خوب دانشجویان روبرو شد، زمینه شرکت دانشجویان را در دوره‌های آموزشی گردشگری در زمینه هتلداری و ... فراهم کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار