دبیر هیات:
دبیر هیات تنیس خوزستان گفت: در صورتی که امکانات بهتری برای تنیس استان فراهم شود، این رشته می‌تواند بهتر از این خود را در کشور نشان دهد و حرف بیشتری برای گفتن داشته باشد.
کد خبر: ۷۹۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ 23 October 2019

عبدالامیر سوده در خصوص وضعیت تنیس خوزستان، اظهارکرد: هیات تنیس دارای سه زمین فعال است که بانوان و آقایان علاقه‌مند به این رشته در حال تمرین هستند. در حال حاضر نیز تنیس در شهرستان‌های اهواز، آبادان، دزفول و مسجدسلیمان فعال است، ضمن این‌که شهرستان گتوند در حال فعال شدن است. مسابقات رده‌های سنی مختلف نیز در حال برگزاری هستند و در مجموع، تنیس خوزستان فعال است.

وی با اشاره به حضور مربیان و داوران استان در کلاس مربیگری و داوری، گفت: خوزستان مربیان خوبی در رشته تنیس دارد که توانسته‌اند ورزشکاران خوبی را به کشور معرفی کنند.

دبیر هیات تنیس خوزستان بیان کرد: بعد از کاوه و اشکان ادیبی هنوز نتوانسته‌ایم نفراتی را به تیم‌ملی معرفی کنیم اما با اقداماتی که اکنون در حال انجام است، خواهیم توانست در سال‌های آینده مجددا نفراتی را در تیم‌ملی داشته باشیم. در حال حاضر نیز دو تنیسور خوزستانی در رده سنی زیر 10 سال، در حال نزدیک شدن به نفرات برتر کشور هستند.

وی عنوان کرد: در صورتی که امکانات بهتری برای تنیس خوزستان فراهم شود، این استان می‌تواند بهتر از این خود را در کشور نشان دهد و حرف بیشتری برای گفتن داشته باشد. به هر حال وقتی همکاری مسئولان با رییس هیات بیشتر باشد، او نیز می‌تواند اقدامات بهتری را برای رونق و گسترش این رشته انجام دهد زیرا خوزستان پتانسیل و ظرفیت لازم را در رشته تنیس دارد.

سوده با بیان این‌که از تنیسورهای فعلی می‌توان قهرمان‌های خوبی برای آینده تنیس خوزستان ساخت، گفت:‌ خیلی‌ها دوست دارند با هیات تنیس خوزستان همکاری کنند و درِ هیات به روی همه آن‌ها باز است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تنیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار