در پی این بارش های چند دقیقه ای بخش هایی از شهر یاسوج شاهد قطع و وصل پی در پی برق بودند که برخی از مشترکین هم از خسارت وسایل برقی خود گلایه داشتند.
کد خبر: ۷۹۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۶ 21 October 2019
عصر روز گذشته ابرهای همرفتی هوای استان بویژه شهر یاسوج را تحت تاثیر خود قرار داد و باعث بارش های چند دقیقه ای همراه با وزش باد و وقوع رگبار و رعد و برق شد. این بارش ها را که کارشناس هواشناسی استان در شهر یاسوج به میزان 1.1 میلیمتر اعلام کرد ، باعث بروز مشکلات بسیاری از جمله آب گرفتگی و قطعی پی در پی برق در شهر یاسوج شد.
در پی این بارش های چند دقیقه ای بخش هایی از شهر یاسوج شاهد قطع و وصل پی در پی برق بودند که برخی از مشترکین هم از خسارت وسایل برقی خود گلایه داشتند. در مورد چنین وضعیتی برای مشترکین برق ، متاسفانه سال های گذشته هم شاهد همین اتفاقات بوده ایم ولی گویا هنوز هم مسئولین نتوانسته اند برای مقابله با این شرایط آمادگی داشته باشند ! بروز چنین وضعیتی باعث تهیه و انتشار برخی گزارشات در رسانه ها شده است . ایسنا در گزارشی از رخ دادن این مشکلات نوشته است:
مردم مناطقی که برق آنها قطع شده ضمن گلایه از این وضعیت بیان کردند که چرا باید تا در شهر یاسوج کمی باران می بارد برق این شهر قطع می شود.
یکی از اهالی شهر یاسوج گفت: مسئولان باید تا بارش ها پاییزی و زمستانی شروع نشده، چاره ای برای این مساله که با هر باد و بارانی برق شهر قطع می شود، بیندیشند تا در فصل سرما و بارش ها مردم با مشکلات و دردسرهای کمتری مواجه شوند.
یکی دیگر از اهالی یاسوج گفت: مدت سه ساعت در کلنیک شهید مفتح یاسوج سر نوبت پزشک بودم که برق قطع شد و بعلت نداشتن برق اضطراری کلنیک، دیگر نتوانستم به کار درمانی خودم بپردازم.
داود راهزادی، مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص با اشاره به بارش شدید باران و رعد و برق در شهر یاسوج و قطعی حدود دو ساعته برق این شهر گفت: بعلت رعد و برق شدید با کلیدهای ایستگاه بهمن برق برخی مناطق شهر یاسوج قطع شد.
وی با اشاره به اینکه ایستگاه حادثه دیده مربوط به شرکت برق منطقه ای خوزستان بود، افزود: با تلاش نیروهای شرکت برق پس از حدود دو ساعت برق شهر یاسوج که قطع شده بود، وصل شد.
همچنین "یوسف آبسالان"، رئیس اداره برق شهرستان بویراحمد گفت: بر اثر بارش باران رگباری و رعد و برق شدید و آسیب دیده ایستگاه بهمن در منطقه تلخسرو شهرستان که منجر به از کار افتادن سه کلید این ایستگاه شد، برق ۵۰ درصد مناطق شهر یاسوج قطع شد.
وی بیان کرد: با انتقال بار این ایستگاه بر روی ایستگاه مختار برق ۵۰ درصد مناطق شهر یاسوج وصل شد، البته هنوز برخی موارد قطعی برق آپارتمانها و ترانس هایی را داریم که در حال اتصال برق و رفع مشکل هستیم.
بنابر این گزارش ، هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از بارش رگباری و شدید باران در بعدازظهرهای روز یکشنبه تا پایان هفته خبرداده بود که طی امروز یکشنبه بارش رگباری باعث قطع حدود دو ساعته برق برخی مناطق شهر یاسوج شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
مردم یاسوج عزیر نگران نباشید .تمام برق شما رادادند به تهرانی هها .وووووووووووووووووومی دانیدچرا .......بله ..چون قرار شده از خانهای خالی انها مالیات بگیرند .الان کلیه برجهای نا تمام و یا و خانه های خالی هرشب نصف انها برق روشن میکنندتا صبح ......کسی نگوید که خانه خالی است که قرار باشد .مالیات بدهند نم یدانید چه مصرف برقی درترهان است .خدا می داند .......................شما نگران نباشید .مردم دزد تهران هستند به جای شما استفاده کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار