مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۶۵۶ خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.
کد خبر: ۷۹۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ 20 October 2019

محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد استان فارس با اشاره به تاکید حضرت امام خمینی (ره) در خدمت به محرومان اظهار کرد: ایشان به همه در کوشش برای رفاه طبقات محروم جامعه وصیت کردند که خیر دنیا و آخرت انسان در رسیدگی به حال محرومان جامعه است.

او اضافه کرد: کمیته امداد تلاش می‌کند تا مشکلات خانواده‌های نیازمند تحت حمایت را تا حد امکان رفع و در جهت تامین آسایش روانی و اقتصادی این قشر گام بردارد.

مدیر کل کمیته امداد فارس اضافه کرد: ساخت، تکمیل و بازسازی، اجاره مسکن و تامین انشعابات آب، برق، گاز، ساخت آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی و تخصیص اعتبار برای تعمیر مسکن از فعالیت‌های این نهاد در حوزه مسکن مددجویی است.

بذرافشان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۶۵۶ خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است، افزود: به منظور تعمیر، تکمیل و باز سازی این تعداد خدمت عمرانی در استان، اعتباری به میزان ۲۵۳ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال هزینه شده است.

او گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۰۰ واحد مسکن روستایی و ۲۷۰ واحد مسکن شهری برای مددجویان خریداری و ساخته شده است و همچنین یک هزار و ۶۱ واحد مسکن شهری و روستایی در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند.

مدیر کل کمیته امداد فارس تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۳ واحد مسکن نیمه تمام روستایی و شهری تکمیل شده و ۲ واحد مسکن نیز برای مددجویان در طرح مهاجرت از شهر به روستا تامین شده است.

بذرافشان به هزینه کرد اعتبارات مسکن مددجویی در بازه زمانی مذکور اشاره کرد و افزود: از ۲۵۳ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال اعتبار هزینه شده، ۳۰ میلیارد ریال از محل زکات استان، ۴۹ میلیارد ریال بوسیله خیران، ۲۰ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و مابقی از محل اعتبار دولتی، تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و امدادی تامین و هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار