رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد:
رئیس پلیس راه خوزستان از تردد روان و عادی در محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد.
کد خبر: ۷۸۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲ 20 October 2019

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به وضعیت تردد خودروها در محورهای منتهی به مرز شلمچه و چذابه، اظهار کرد: شب گذشته (27 مهرماه) شاهد ورود زائران زیادی به کشور بودیم و با توجه به اینکه اتوبوس‌هایی برای برگشت زائران در نظر گرفته شده بیشتر مردم با اتوبوس به شهرهای خود برگشتند.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به مرز چذابه و شلمچه روان و عادی است. ممکن است برگشت زائران تا ۲۸ ماه صفر نیز ادامه داشته باشد اما پیش‌بینی می‌شود اوج تردد زائران طی امروز و فردا باشد.

دولتشاهی بیان کرد: در حال ارزیابی مسیرها و تعداد خودروهای پارک شده در پارکینگ‌های مرزهای شلمچه و چذابه هستیم تا در صورت امکان برخی محدودیت‌های ترافیکی برداشته شوند.

وی توصیه کرد: با توجه به اینکه زائران در هنگام برگشت خسته هستند و می‌خواهند سریعا به محل سکونت خود برگردند،‌ توصیه می‌شود در مواکب استراحت کنند و پس از رفع خستگی مسیر خود را ادامه دهند، زیرا بیشترین علت تصادفات در روزهای طرح ویژه اربعین، مربوط به خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: رانندگان از عجله و شتاب حین رانندگی خودداری کنند و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند و با رعایت سرعت مطمئنه، از ایجاد حوادث ناگوار پیشگیری کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار