رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با توجه به شرایط متغیر جوی و کاهش دما به زائران پیاده دهه آخر صفر توصیه کرد، پوشاک گرم به همراه داشته باشند و حتما به اطلاعیه ها و توصیه‌های اداره هواشناسی توجه کنند.
کد خبر: ۷۸۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 20 October 2019

به گزارش تابناک رضوی، یحیی قائنی پور در خصوص پیش بینی وضعیت هوای خراسان رضوی گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی امروز نسبتا پایدار است، با عبور موج ناپایدار از این استان افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده به ویژه در نواحی غربی توأم با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

 

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود فردا دما به طور نامحسوس کاهش پیدا کند، افزود: بیشینه و کمینه دمای امروز مشهد به ترتیب ۲۵+ و ۸+ درجه سانتیگراد است.

 

وی با اشاره به اینکه امشب حداقل دما ۱۱+ درجه سانتیگراد است و دمای فردا در مشهد با ۴ درجه کاهش همراه است، ادامه داد: در ۲۴ گذشته قوچان با دمای ۱+ سانتیگراد خنک‌ترین و سرخس با

با دمای ۳۰+ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی بوده‌اند.

 

قائنی پور افزود: برای فردا و روزهای آینده بارش باران پیش بینی می‌شود.

 

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با توجه به شرایط متغیر جوی و کاهش دما به زائران پیاده دهه آخر صفر که از نقاط مختلف این استان به سمت مشهد می‌آیند، توصیه کرد، پوشاک گرم به همراه داشته باشند و حتما به اطلاعیه‌ها و توصیه‌های هواشناسی توجه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار