استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به اینکه ما در مرز مهران به صورت دائمی تردد داریم که باید خدمات را به صورت دائمی ایجاد کنیم، افزود: ارتباط با پارکینگ اربعین و کنارگذر شرقی نیاز به تقاطع غیر هم سطح دارد.
کد خبر: ۷۸۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 20 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: از تمامی عواملی که در راستای خدمات رسانی به زوار اربعین تلاش داشتند علی الخصوص زحمات بی شائبه نیروی انتظامی، یگان ویژه، راهنمایی و رانندگی، موکب ها، متولیان امور امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و سایر قسمت ها که نقش بی بدیل خود را به درستی انجام دادند، تقدیر و تشکر دارم.

وی عنوان کرد: در اربعین امسال تلاش ما این بود که همدلی و همگرایی قوی بین همه ی ارکان نظام در این مراسم باشکوه ایجاد شود که شکر خدا این مهم انجام شد.

وی افزود: اربعین امسال بسیار زودتر شروع شد و همه ی عوامل بسیج شدند و خدمات رسانی به سرعت انجام گرفت و کاری بی نظیر شکل گرفت.
 
سلیمانی دشتکی گفت: در موکب هاکارهای بی نظیری ایجاد شد از جمله نیروی ارزشمند انتظامی در موکب ها به وفور خدمات رسانی کردند.

وی فزود: دوستان سپاه، ارتش، اطلاعات و امنیت ، صدا و سیما، رسانه ها، دستگاه های قضایی و اجرایی همه کمر همت بستند و بسیار قوی کار کردند.

 
استاندار ایلام گفت: در سال های آینده در ایام اربعین گرمای هوا را در پیش داریم و همه ما دولت و نهادهای انقلابی و خیرین باید برای احداث سایه بان در پایانه های مرزی و برکت و دیگر مراکز تمهیدات لازم در نظر داشته باشیم.

وی گفت: افزایش سرویس های بهداشتی هم در دستور کار قرار گیرد، قسمتی از جاده ی ایلام به مهران به خصوص منطقه کنجانچم باید اجرا شود، مسیر مهران به میدان اربعین و پایانه برکت نیاز به یک فضای سبز شکیل و زیبا دارد.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: پایانه مهران و برکت نیاز به طرح جامع دارند و این مسائل را خدمت وزرای راه و شهرسازی و نیرو هم در بحث ایجاد یک پایگاه ثابت آب در مرز مهران اعلام کرده ام.

وی گفت: در مهران امسال برای روان سازی ترددها کنارگذر غربی و شرقی و پایانه برکت را به گونه از مسیرهای مهران جدا کردیم.
 
وی با اشاره به اینکه ما در مرز مهران به صورت دائمی تردد داریم که باید خدمات را به صورت دائمی ایجاد کنیم، افزود: ارتباط با پارکینگ اربعین و کنارگذر شرقی نیاز به تقاطع غیر هم سطح دارد.

استاندار ایلام اظهار داشت: باید تلاش شود زائرسراهای دائمی ایجاد گردد و سوله های دائمی و موکب های دائمی دایر شود.
 
وی گفت: ساختمان استراحتگاه رانندگان یکی از دغدغه های اصلی است که باید این کار در مرز مهران ایجاد شود.
 
وی عنوان کرد: امسال حمل و نقل کار بسیار بزرگی در مهران ایجاد شد و هم اتوبوس های شهری و هم بین شهری کار عظیمی در ایام اربعین انجام دادند.
 
استاندار ایلام تصریح کرد: ما در مرزبانی تبادلات و مراودات مرزی بسیار خوبی با طرف عراقی داشتیم که موجب تعامل بسیار خوبی بین دو کشور شد که این مدیون نیروی عزیز مرزبانی است./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار