تیم های فولاد خوزستان، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور رو در روی حریفان خود قرار می گیرند.
کد خبر: ۷۸۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸ 20 October 2019

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز به مدت دو روز برگزار می شود که فولاد میهمان تیم ماشین سازی تبریز است، نفت آبادان با پارس جنوبی جم دیدار می کند و نفت مسجدسلیمان پذیرای شاهین بوشهر خواهد بود.

ماشین سازی تبریز - فولاد

فولاد که در هفته های اخیر چهره جدیدی از خود  نشان داده و تا رده ششم جدول نیز صعود کرده و توانسته خود را به تیم های بالانشنین و مدعی لیگ نزدیک کند، فردا در یک بازی خارج از خانه با ماشین سازی تبریز دیدار می کند. دیداری که فولاد به هیچ عنوان نمی خواهد در آن پا پس بکشد و بدون امتیاز از زمین خارج شود.

فولاد برای لیگ نوزدهم، تغییرات خوبی در ساختار دفاعی خود داشته و گلر این تیم نیز در چهار بازی متوالی کلین شیت داشته است. این تیم در هفته ششم نیز شاهین بوشهر را از پیش رو برداشت و برای بازی فردا بسیار امیدوار است که ضمن شکست تیم تبریزی و تدوام موفقیت، خود را به تیم های مدعی نزدیک تر کند. فولاد اگرچه برای قهرمانی در لیگ برتر یک برنامه سه ساله را مدنظر دارد اما نشان داده که امسال با جواد نکونام برای قرار گرفتن در جمع مدعیان، انگیزه دارد.
 

دیدار دو تیم ماشین سازی و فولاد از ساعت ۱۶ در تبریز برگزار می شود.

پارس جنوبی - نفت آبادان

کمتر کسی فکر می کرد که نفت آبادان با آن مشکلات بودجه ای که پا به لیگ برتر گذاشت، بتواند در شش هفته ابتدایی لیگ این قدر خوب کار کند و با ۱۱ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار داشته باشد.

در جمع آوری این امتیازات نمی توان نقش پررنگ اسکوچیچ را در نظر نگرفت. دراگان که شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد، در نفت نیز توانسته تحول خوبی ایجاد کند و اگر مشکلات مالی موجود حل شوند و بالاخره پول به این باشگاه و کادرفنی و بازیکنان برسد، نفت می تواند امسال جایگاه خوبی در جدول رده بندی به دست بیاورد.

نفتی ها با برد برابر سایپا به دیدار سرمربی سابق خود رسیده اند؛ فراز کمالوند که در گذشته نیز هدایت آبادانی ها را برعهده داشته، اکنون سرمربی پارس جنوبی است و همین موضوع، انگیزه بسیاری به این مربی می دهد تا تیمش با امتیاز از زمین خارج شود. البته نفت آبادان هم از انگیزه لازم برای این بازی برخوردار است و می خواهد موفقیت هایش تداوم داشته باشد.

نفت آبادان از ساعت ۱۸ میهمان تیم پارس جنوبی است.  

نفت مسجدسلیمان - شاهین بوشهر

نفت مسجدسلیمان پس از استعفای چند روزه مهدی تارتار از هدایت این تیم و البته بازگشت وی به واسطه حل برخی از مشکلات مالی، توانست در جام حذفی دست به کار بزرگی بزند و شهر خودرو از مدعیان لیگ برتر را شکست دهد و به مرحله بعدی راه پیدا کند.

نفت مسجدسلیمان در فصل نوزدهم با انگیزه و تحول خوبی در لیگ حضور دارد و حتی در بازی هایی که از رقبا عقب افتاده پا پس نکشیده است و توانسته به بازی برگردد. نفت نشان داده است که دیگر نمی خواهد آن تیم ضعیف و بی روحیه فصل هجدهم باشد.

نفت در هفته ششم در دیداری پر گل از سد تیم پیکان گذشت و باتوجه به این برد و پیروزی در جام حذفی با روحیه دو چندان از تیم شاهین بوشهر که عبدالله ویسی نیز از هدایت آن استعفا کرده است، پذیرایی می کند.

برگزاری این دیدار در ورزشگاه مسجدسلیمان در هاله ای از ابهام است زیرا شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان به تعهدات خود نسبت به شرکتی که گیت های الکترونیکی را نصب کرده، عمل نکرده است و گفته می شود که این گیت ها در حال جمع آوری هستند و بر این اساس، احتمالا نفت در اهواز و بدون حضور تماشاگر به مصاف بوشهر خواهد کرد.

نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۷ از تیم شاهین بوشهر پذیرایی می کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار