فرمانده انتظامی اهواز گفت: ۲ شرور سابقه‌دار که امروز به سمت پلیس تیراندازی کردند طی یک عملیات درگیری متقابل در اهواز مجروح و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۸۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 21 October 2019

سرهنگ محسن دالوند با بیان این خبر اظهار داشت: در پی وقوع تیراندازی‌های چند روز گذشته در منطقه کوی علوی اهواز که موجب رعب و وحشت شهروندان در این منطقه شده بود، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران گشت کلانتری ۱۷ در حین گشت‌زنی با یک موتورسیکلت مواجه شده  که راکبان آن به محض دیدن پلیس،اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند .

وی اظهار داشت: مأموران پلیس موفق شدند با یک اقدام هوشمندانه و ضربتی طی یک عملیات تیراندازی متقابل به سمت افراد مسلح شرور ، آن ها  را از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار داده و هر دو نفر را مجروح و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از این ۲ شرور مسلح که دارای سوابق متعدد ارتکاب به جرم از جمله شرارت و سرقت بودند یک سلاح جنگی کلاشنیکف به همراه ۳۰ تیر جنگی کشف وضبط شد.

 فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز  گفت: این دو شرور مسلح با انگیزه ایجاد رعب و وحشت و قدرت‌نمایی به سمت ماموران تیراندازی کرده بودند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار