مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:
​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از خروج بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از اول ماه صفر تاکنون از مرزهای استان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 20 October 2019

غلامعباس بهرامی‌نیا در خصوص تردد زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه اظهار کرد: مجموع تردد ثبت شده از این مرز از اول ماه صفر مصادف با ۸ مهرماه بیش از یک میلیون و ۷۹۰ هزار نفر بوده که این رقم شامل تردد بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار ایرانی و ۴۳۸ هزار و ۶۸۱ نفر اتباع خارجی است.

وی افزود: در این بازه زمانی ۷۷۹ هزار و ۹۶۳ زائر ایرانی از این مرز از کشورخارج و ۵۷۴ هزار و ۱۴۸ زائر ایرانی وارد شدند و خروج ۲۸۰ هزار و ۱۱۳ تبعه خارجی و ورود ۱۵۸ هزار و ۵۶۸ تبعه خارجی در این مرز به ثبت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: مجموع تردد ثبت شده از مرز چذابه نیز ۶۲۰ هزار و ۶۳۰ نفر بوده است که شامل تردد ۵۷۱ هزار و ۵۰۰ نفر ایرانی و ۴۹ هزار و ۱۳۰ نفر اتباع خارجی است.

بهرامی‌نیا ادامه داد: در این بازه زمانی ۳۵۶ هزار و ۹۶۸ زائر ایرانی از این مرز خارج و ۲۱۴ هزار و ۵۳۲ زائر ایرانی نیز از مرز چذابه وارد کشور شدند و خروج ۲۳ هزار و ۶۷۴ تبعه و ورود ۲۵ هزار و ۴۵۶ تبعه خارجی در این مرز ثبت شد.​

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار