با ایجاد پنج‌هزار فرصت شغلی؛
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر ۲۰۰ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۹ هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال و بیش از پنج هزار و ۵۰۰ اشتغالزایی از واحدهای نمونه استان هستند.
کد خبر: ۷۸۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 23 October 2019

اخلاق محمدیان با بیان اینکه  ۱۹ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی آبادان، خرمشهر و شادگان در حال اجرا هستند بیان کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۳۴۷ میلیارد ریال در حال انجام است تا شرایط برای سرمایه گذاری بیشتر در این شهرک ها فراهم شود ،ایجاد و فراهم کردن زیرساخت ها برای استقرار واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه های اصلی شرکت شهرکهای صنعتی بوده تا با تجهیز و تکمیل پروژه ها نیاز اساسی صنعتگران تامین شود.

وی افزود: عملیات تکمیل ایستگاه های آتش نشانی، بازسازی و لایروبی و تعمیرات شبکه فاضلاب شهرکهای صنعتی آبادان و خرمشهر با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال درحال انجام است که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: در شهرک های صنعتی آبادان ۹ پروژه عمرانی شامل روکش آسفالت، ترمیم و احداث خیابان، خیابان سازی و جدولکاری و عملیات اجرایی پروژه گاز رسانی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال درحال انجام است و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

محمدیان در ادامه به پروژه های عمرانی در دست اجرا در شهرک صنعتی خرمشهر اشاره کرد و افزود: عملیات تکمیل و بازسازی شبکه فاضلاب، خیابان سازی، احداث بخشی از شبکه فشار متوسط برق و احداث فضای سبز با اعتبار ۹۹ میلیارد ریال در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان افزود: در شهرک صنعتی شادگان و ناحیه صنعتی دارخوین نیز ۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال در حال انجام است.

بیش از ۲۵ هزار نفر در ۷۳ شرکت و شهرک صنعتی خوزستان مشغول به کار هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار