مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: بانک اطلاعاتی از اصنافی که چندین بار مرتکب تخلف می شوند باید توسط دستگاه‌های مربوطه تشکیل شود تا شیوه برخورد با این افراد را تغییر داد تا جلوی تخلف این افراد گرفته شود.
کد خبر: ۷۸۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱ 22 October 2019

نعمت الله بیرانوند در ستاد تنظیم بازار استان در سرسرای سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: برخی از اصناف هستند که به صورت مکرر مرتکب تخلف می شوند و بارها توسط تعزیرات حکومتی محکوم می شوند اما باز هم تخلف خود را تکرار میکنند، این افراد باید شناسایی شوند تا با آن‌ها برخوردی متفاوت انجام شود تا دیگر مرتکب تخلف در بازار نشوند.

وی گفت: سازمان صمت باید به صورت مداوم اصناف متخلف را رصد کند و تنها معرفی آنها به تعزیرات حکومتی کافی نیست.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان ادامه داد: برای برخورد با متخلفان در بخش آرد و نان لازم است که جلسات تخصیص با همکاری فرمانداریها برگزار و به صورت جدی به این موضوع برای جلوگیری از هرگونه تخلفی رسیدگی شود.

بیرانوند افزود: برخورد با اصناف متخلف از سوی ادارات تعزیرات حکومتی و یا سازمان صمت در محل کار آنها بسیار تاثیرگذارتر است و باعث می شود که سایر اصناف نیز از این برخورد عبرت بگیرند.

لزوم ایجاد دفتر بازرسی در فرودگاه اهواز

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان در ادامه این نشست افزود: فرودگاه اهواز باید بپذیرد برای پیگیری موثرتر تخلف و یا گرانفروشی دفتر بازرسی در فرودگاه اهواز ایجاد شود.

وی گفت: فرودگاه اهواز باید در این مورد همکاری لازم را داشته باشند، استقرار دفتر بازرسی در فرودگاه با توجه به تردد مسافران شرایط را برای شناسایی و پیگیری وقوع تخلف احتمالی در این حوزه موثرتر است.

بیرانوند بیان کرد: اگر فرودگاه اهواز برای راه اندازی این دفتر همکاری نکند از طریق دستگاه قضایی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

در ادامه این نشست معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان بیان کرد: فرودگاه اهواز با راه اندازی دفتر بازرسی سازمان صمت و تعزیرات حکومتی استان مخالفت می کند و آمار مسافران را در اختیار ما قرار نمی دهد تا امکان بررسی دقیق تخلف در این حوزه وجود داشته باشد.

علی محمد رحمانی افزود: مدیر کل فرودگاه اهواز بیان می کند که در هیچ فرودگاهی در سطح کشور دفتر بازرسی وجود ندارد اما با توجه به آمار بالای تخلف در قیمت بلیط هواپیمایی در استان نیاز به ایجاد این دفتر وجود دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار