سرمربی تیم کشتی فرنگی آریوبرزن بهبهان گفت: اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کنیم به همین دلیل کشتی گیرانمان نسبت به حریف کم تجربه تر بودند.
کد خبر: ۷۸۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ 16 October 2019

روح اله دهملایی چهارشنبه پس از شکست تیمش برابر سینا صنعت ایذه در چارچوب رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی  اظهار داشت: سطح مسابقات با توجه به حضور قهرمانان کشتی فرنگی ایران بسیار خوب است و امیدواریم کشتی گیران ما در دیدارهای آینده نتایج بهتری کسب کنند.

وی گفت: با یک تیم کاملا جوان در این مسابقات حضور یافتیم و در مقابل تیم پرقدرت سینا صنعت حرفی برای گفتن نداشته و شکست خوردیم. ما چهار کشتی‌گیر در رده سنی جوانان داریم و نباید از  آنها انتظار زیادی داشت.

سرمربی تیم آریوبرزن افزود: از عملکرد بازیکنانم نسبتا راضی هستم، در این فصل به دنبال کسب تجربه و به دست آوردن نتایج خوب هستیم اگر چه می دانیم که کار بسیار سختی در پیش داریم.

وی گفت: ما سال گذشته نیز با یک تیم جوان که برخی از بازیکنان در این فصل همراه ما هستند در لیگ دسته یک حاضر شدیم و عملکرد بسیار خوبی داشتیم. پنج نفر از کشتی گیران ما اکنون در لیگ برتر برای تیم های دیگر به میدان می‌روند که این موضوع نشان از کیفیت بالای کشتی گیران خوزستانی دارد.

دهملایی بیان کرد: هدفمان شناسایی استعدادهای خوب و جوان شهرستان بهبهان و استان خوزستان است که خوشبختانه در این راستا عملکرد خوبی داشتیم و بسیاری از کشتی گیران ما در اردوهای تیم ملی حضور دارند.

وی در قضاوت داور در دیدار وزن ۷۲ کیلوگرم گفت:  در این وزن کشتی گیر حریف مدام تمارض می کرد اما متاسفانه داور فریب خورد و در نهایت کشتی گیر ما بازنده شد. ما نسبت به این موضوع اعتراض داشتیم اما در کل قضاوت داوران خوب بود.

دیدار تیم های سینا صنعت ایذه و آریو برزن بهبهان در هفته نخست لیگ برتر کشتی فرنگی به میزبانی اهواز برگزار شد که در نهایت با برتری ۹ بر یک به سود سینا صنعت به پایان رسید.

منبع: ايرنا
برچسب ها: کشتی فرنگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار