مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در طول هفته تربیت‌بدنی، اماکن ورزشی به صورت نیم‌بها یا رایگان در اختیار علاقه‌مندان به ورزش قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۷۸۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ 16 October 2019

افشین حیدری اظهارکرد: هفته تربیت‌بدنی همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان برگزار می‌شود که فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و آثار آن در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی است.

وی با بیان این‌که ۷۰۰ برنامه مختلف در بخش‌های فرهنگی، ورزشی، جوانان و عمرانی در سطح استان خوزستان با توجه به اهمیت این هفته پیش‌بینی شده است، افزود: ۲۰ همایش پیاده‌روی خانوادگی، ۲۵ همایش کوهپیمایی خانوادگی، ۳۵ برنامه ورزش صبحگاهی، ۳۰ مسابقه کارکنان دولت، ۱۵ بازدید از خانه‌های ورزش روستایی، ۱۸۰ همایش فرهنگی ورزشی، پنج آئین تقدیر از دست‌اندرکاران حوزه ورزش همگانی در سطح شهرستان‌ها، مسابقات ویژه کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان و مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی از جمله برنامه‌هایی هستند که در این هفته برگزار می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی، گفت: حضور منسجم قهرمانان، مربیان، داوران و مدیران کاربران ورزشی در گلزار مطهر شهدا، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی ورزشی، دیدار با امام جمعه محترم با حضور ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان، نشست با دبیران تشکل‌های جوانان جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی و برگزاری مشاوره رایگان خانواده و توزیع کتاب و محصولات فرهنگی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: در طول هفته تربیت‌بدنی، اماکن ورزشی به صورت نیم‌بها یا رایگان در اختیار علاقه‌مندان به ورزش قرار خواهد گرفت.

حیدری با بیان این‌که در هفته تربیت‌بدنی ۱۰ پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، گفت:‌ سه زمین چمن مصنوعی در زیباشهر دزفول، چوئبده آبادان و چاه سالم امیدیه و زمین چمن طبیعی و محصور شده صیدون باغملک، زمین چمن طبیعی جانبازان و معلولان اهواز و زمین چمن طبیعی مهاجرین دزفول، ازجمله این پروژه‌ها هستند.

وی بیان کرد:‌ ساختمان هیات‌های ورزشی استان و شهرستان اروند که تکمیل شده‌اند و پایگاه قهرمانی اهواز که مورد بهسازی قرار گرفته، در این هفته به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی شهرستان کارون را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته تربیت‌بدنی، عنوان کرد.

وی در پایان گفت: با توجه به همزمانی هفته تربیت‌بدنی با اربعین حسینی، تمام برنامه‌های این هفته در راستای گرامیداشت اربعین و حفظ حرمت عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار خواهند شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار