رییس جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۲هزار و ۱۰ بیمار از ۱۳ تا ۱۷ مهرماه امسال در مرزهای چذابه و شلمچه به صورت سرپایی درمان شدند.
کد خبر: ۷۸۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 12 October 2019

علی خدادادی در حاشیه بازدید از قرارگاه جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: تاکنون ۵۱۵ نفر در مرز شلمچه و ۵۱۲ نفر در مرز چذابه به صورت سرپایی درمان شده اند.

وی با بیان اینکه آزمایش فشار و قندخون از یکهزار و ۷۳۱ بیمار در مرزهای خوزستان گرفته شده است، گفت: ۱۶ بیمار نیز تاکنون برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شده اند.

خدادادی افزود: ۵۰ پایگاه ثابت سلامت و نیروهای جوانان در مسیرها و مبادی منتهی به مرزها وجود دارد همچنین ۶ پایگاه در مرز شلمچه و ۹ پایگاه در مرز چذابه مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه ۲ فروند بالگرد و ۲ دستگاه خودروی ارتباطی این پایگاه های سلامت را پشتیبانی می کنند، اظهار داشت: درمجموع ۲۲۶ نفر از نیروهای امداد و نجات روزانه در مرزهای خوزستان خدمت رسانی می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: این جمعیت تا ۲ روز پس از روز اربعین مصادف با ۲۹ مهرماه به زائران خدمات رسانی می کند.

وی افزود: درصورت بروز مشکل برای زائران در سمت کشور عراق جمعیت هلال احمر خوزستان آمادگی اعزام آمبولانس با هماهنگی طرف مقابل را دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار