استاندار کرمانشاه گفت: براساس تفاهم انجام شده با رئیس کمیته امداد کشور، بخشی از واحد‌های مسکن مهر فاقد متقاضی دالاهو به مددجویان کمیته امداد واگذار خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 10 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، هوشنگ بازوند پس از نشست صبح امروز (۱۸ مهر) خود با رئیس کمیته امداد کشور در جمع خبرنگاران درخصوص واگذاری بخشی ازواحد‌های مسکن مهر فاقد متقاضی در استان کرمانشاه به مددجویان کمیته امداد، اظهارکرد: سال گذشته طی توافقی که با آقای فتاح رئیس پیشین کمیته امداد داشتیم قرار بر این شد تا بخشی از واحد‌های مسکن مهر فاقد متقاضی را در استان به مددجویان کمیته امداد واگذار کنیم که این امر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در راستای ادامه اجرای این تفاهم نامه، رئیس کمیته امداد کشور امروز (پنج شنبه) بازدیدی از مسکن مهر ۴۵۰ واحدی دالاهو خواهد داشت تا تعدادی از واحد‌های فاقد متقاضی این پروژه را که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد به مددجویان کمیته امداد شهرستان دالاهو واگذار کنیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: همچنین کمیته امداد کشور متعهد شده تا پایان سال تعدادی مسکن روستایی و شهری را برای مددجویان تحت پوشش خود در استان احداث کند.

وی در ادامه به فعالیت کمیته امداد استان در بحث ایجاد اشتعال برای مددجویان تحت پوشش نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این نهاد طی سال گذشته پنج هزار شغل برای مددجویان تحت پوشش ایجاد کرده وامسال هم متعهد شده هفت هزار شغل دیگر اجرا کند که امیدواریم محقق شود.

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور نیز ساخت ۵۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان مناطق زلزله زده کرمانشاه طی یک سال را کاری بزرگ توصیف کرد و گفت: در نظر داریم ۴۰۰ واحد مسکونی تا پایان امسال برای مددجویان فاقد مسکن کشور احداث کنیم که بخشی از آن نیز در کرمانشاه خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار