معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به اهمیت آشنایی مردم با مقوله پدافند غیرعامل گفت: آموزش و پرورش باید آموزش پدافند غیرعامل و دفاع غیرنظامی را از دانش‌آموزان آغاز کند.
کد خبر: ۷۸۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 13 October 2019

حبیب اله آصفی در شورای پدافند غیرعامل خوزستان در سرسرای استانداری در اهواز بیان کرد: نسل جدید و جوان به دلیل مشغولیت ذهنی زیادی که دارند کمتر به موضوعات مهمی همچون پدافند غیرعامل توجه دارند این در حالی است که برای افزایش ضریب امنیت و ایمنی در جامعه باید این موضوع مهم به مردم آموزش داده شود.

وی گفت: به جوانان باید با مفاهم ساده تر از دفاع غیر نظامی را آموزش داد و صدا و سیما نیز برای آموزش این موضوع مهم باید ورود کند؛ هر فردی باید بداند که دفاع غیر نظامی چیست.

استاندار خوزستان نیز گفت: پدافند غیرعامل در جنگ های پنهان کاربرد دارد و کشورهای مختلف برای منافع خود همواره در جنگ پنهان هستند به همین دلیل باید مردم با پدافند غیرعامل آشنا شوند.

غلامرضا شریعتی با اشاره به اینکه باید بخشی از بودجه خوزستان در بخش پدافند غیرعامل هزینه شود افزود: مجهز و به روز بودن در پدافند غیرعامل به اندازه مجهز بودن در پدافند عامل مهم است و کاربرد بیشتری دارد.

وی گفت: خوزستان به دلیل اقتصادی بودن همواره در تهدید است و باید چتر پدافند غیرعامل را در استان گسترده تر کرده و مسئولان استان نیز با اهمیت این موضوع باید بیشتر آشنا شوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار