رییس پارک علم و فناوری خوزستان خبر داد
رییس پارک علم و فناوری خوزستان از برگزاری اولین جشنواره ملی فناوری‌های نوین مقابله با سیل در خوزستان با هدف شناسایی توانمندی‌های علمی و فناوری‌های نوین که در زمان بحران سیل می‌توانند کارساز باشند خبر داد.
کد خبر: ۷۸۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 14 October 2019

ایرج کاظمی نژاد اظهار کرد: این جشنواره توسط پارک علم و فناوری خوزستان و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان‌های مرتبط با سیل در تاریخ 17 آبان 98 برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سیل یک بلای طبیعی است اما می‌توان با اقدامات برنامه‌ریزی شده و مجهز شدن به بهترین فناوری‌های نوین در این حوزه، خسارات آن را کاهش داد، گفت: سامانه‌های شبیه سازی مسیل سیلاب، کنترل و هدایت سیلاب‌ها، سلامت و درمان در هنگام سیل، امداد رسانی در سیل، امنیت در سیل و اسکان اضطراری سیل زدگان از محورهای این جشنواره ملی است.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان این جشنواره را مهم دانست و با اعلام حمایت از ایده‌های خلاقانه تا محصولات تجاری سازی شده در این حوزه، اظهار امیدواری کرد که همه سازمان‌های دولتی و نهادهای علمی و دانشگاه‌ها همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال ایده تا یکم آذرماه 98 است و ایده دهندگان می‌توانند با مراجعه به سایت www.itapf.ir نسبت به ثبت ایده خود اقدام کنند.

کاظمی نژاد اظهار کرد: دبیرخانه این جشنواره پارک علم و فناوری خوزستان به آدرس اهواز، امانیه، خیابان سقراط غربی، طبقه چهارم است و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 8-33338335 داخلی 121 تماس بگیرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار