سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد با هدف شرکت در آیین بزرگداشت حافظ به فارس و شیراز سفر می‌کند.
کد خبر: ۷۸۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ 09 October 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام کرد، سید عباس صالحی بعدازظهر چهارشنبه ١٧ مهر وارد شیراز می‌شود و پس از زیارت قبور مطهر شهدای گمنام، با تولیت آستان احمدی و محمدی (ص) دیدار می‌کند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و حضور در شورای فرهنگ عمومی و امضای تفاهم نامه با استانداری فارس از دیگر برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بعدازظهر امروز ١٧ مهر خواهد بود.

صالحی در ادامه این سفر و در صبح پنج شنبه ١٨ مهر پس از دیدار با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به دیدار هنرمند پیشکسوت، استاد فقیری می‌رود.

جلسه با هنرمندان، فرهنگوران و اهالی رسانه‏، رؤسای شهرستان‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، رؤسای انجمن‌های فرهنگی، هنری و دیدار با هنرمند پیشکسوت (استاد تجویدی) نیز از برنامه‌های اعلامی روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس است که برای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بعد از ظهر پنج شنبه ١٨ مهر پیش بینی شده است.

صالحی صبح جمعه ١٩ مهر با عزیمت به شهرستان مرودشت، در جمع اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان حضور پیدا می‌کند و پس از حضور در منزل پدر شهید خبرنگار این شهرستان (شهید مصیب درستکار) برای حضور در آیین بزرگداشت سالروز حافظ به شیراز باز می‌گردد.

حضور در مراسم بزرگداشت حافظ، پایان بخش سفر سه روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به فارس خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار