برای اولین بار انجام شد؛
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از راه‌اندازی 18 مرکز بازی درمانی ویژه دانش‌آموزان استثنایی برای اولین بار در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 09 October 2019

علی ممبینی اظهار کرد: 18 مرکز بازی درمانی در شهرهای اهواز، ماهشهر، بهبهان، لالی، رامهرمز، شادگان، باغملک، ایذه، اندیمشک، شوشتر، دزفول، خرمشهر، بندرامام و شوش افتتاح شد.

وی افزود: این مراکز با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال تجهیز شدند. هدف اصلی راه‌اندازی این 18 مرکز، افزایش مسئولیت پذیری، اعتماد به نفس و کنترل هیجان دانش آموزان با نیازهای ویژه است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان ادامه داد: افتتاح این مراکز در راستای سند تحول بنیادین و برنامه های یک ساله آموزش و پرورش استثنایی خوزستان است. هدف مراکز بازی درمانی، کمک به کیفی‌سازی خدمات آموزشی و توان بخشی به دانش آموزان استثنایی است.

ممبینی با بیان اینکه دانش آموزان استثنایی علاوه بر خدمات آموزشی، خدمات توان بخشی مانند کار درمانی، گفتار درمانی و بازی درمانی نیز دریافت می‌کنند، عنوان کرد: اگر بخواهیم خدمات توان‌بخشی خوبی ارائه دهیم باید این مراکز را راه‌اندازی می‌کردیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و در آموزش و پرورش استثنایی بی‌نظیر است.

وی در پایان گفت: اعتباری که وزارت آموزش و پرورش برای ساخت این مراکز در اختیار ما قرار داد، تنها برای یک مرکز بود اما با اعتبارات استانی و خیرین توانستیم 18 مرکز را راه‌اندازی کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار