معاون هماهنگی امور اقتصادی خوزستان انتقاد کرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه شهرک‌های گلخانه‌ای ظرفیت عظیمی هستند که در استان باید به آن‌ها به طور ویژه‌ای توجه شود، گفت: عدم رسیدگی و بی توجهی مجموعه جهاد کشاورزی به ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک گلخانه‌ای جای انتقاد و گلایه دارد.
کد خبر: ۷۸۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 09 October 2019

سید نوراله حسن زاده با اشاره به بازدید انجام‌شده از شهرک‌های گلخانه‌ای شهرستان‌های دزفول و شوشتر اظهار کرد: عدم رسیدگی و بی توجهی مجموعه جهاد کشاورزی به ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک گلخانه‌ای و عدم توسعه زیرساخت‌های موجود که یک مشوق برای حضور سرمایه‌گذاران است، جای انتقاد و گلایه دارد.

وی افزود: شهرک‌های گلخانه‌ای ظرفیت عظیمی هستند که در استان باید به آن‌ها به طور ویژه‌ای توجه شود. استان خوزستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در بحث کشاورزی دارد و از این رو توجه به مباحث گلخانه‌ای نیز دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: در آینده نزدیک که فرودگاه دزفول به عنوان مرز هوایی شروع به کار خواهد کرد، قطعا ظرفیت گلخانه‌ها برای صادرات باید به کار گرفته شود تا بتوانیم شاهد توسعه منطقه به کمک این گلخانه‌ها و مرز هوایی باشیم.

حسن زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت و تلاشی که از سوی دستگاه‌های مختلف انجام می‌گیرد، شاهد حل مشکلات گلخانه‌ها در سراسر استان و همچنین حل مسایل زیرساختی مربوط به آن‌ها باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت استان در زمینه کشاورزی، در صورت آماده کردن زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار در این حوزه و توسعه کشت‌های گلخانه‌ای می‌توانیم شاهد توسعه این بخش و ارزآوری در این زمینه باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار