آخرین مهلت پذیرش دوره های عالی MBA و DBA با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در موسسه آموزش عالی آزاد ویژگان اهواز .
کد خبر: ۷۸۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳ 08 October 2019

بر اساس مجوز قطعی شماره ۱۲۱۰۵۹ /۲ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، موسسه آموزش عالی آزاد ویژگان بعنوان تنها موسسه آموزش عالی آزاد در استان خوزستان اقدام به پذیرش دوره های عالی مدیریت کسب و‌ کار MBA و DBA ویژه ترم مهرماه ۹۸ نموده است.

دوره MBA مخفف MASTER OF BUSINESS ADMINISTRATION می باشد و بیش از ۱۱۰ سال است که در دانشگاه هاروارد با هدف ارائه دانش کاربردی مدیریت برای افرادی که در این زمینه تحصیل ننموده و قصد مدیریت یک مجموعه و یا راه اندازی و یا توسعه کسب و کار را دارند.

و ‏دوره DBA مخفف DOCTORATE OF BUSINESS ADMINISTRATION که سطحی بالاتر از MBA بوده و هدف آن پیاده سازی دانش مدیریت در صنعت و کسب و کار می باشد و با دکتری تخصصی PHD متفاوت می باشد .

آخرین مهلت ثبت نام با تاخیر (ظرفیت محدود) حداکثر تا تاریخ ۱۷ مهرماه ۹۸ می باشد.

کلاس ها حضوری و شروع ترم ۱۸ مهرماه ۹۸ در مکان موسسه آموزش عالی آزاد ویژگان واقع در شهر اهواز، کیانپارس، خیابان میهن غربی می باشد.

طول دوره MBA سه ترم و DBA چهار ترم بوده و به دانش آموختگان گواهینامه آموزش عالی آزاد از وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعطا می گردد.

گواهینامه های صادره دارای امتیاز پذیرش بعنوان ضمن خدمت ویژه کارکنان دولتی و خصوصی محسوب می شود.

همچنین این مدارک قابلیت ترجمه رسمی و تاییدیه وزارت امور خارجه را جهت مهاجرت و ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارد.

به نقل از آقای مومن رئیس موسسه آموزش عالی آزاد ویژگان پذیرش دوره های عالی MBA و DBA به پشتوانه تیم اساتید برجسته کشوری جهت گروه های DBA 12 و MBA 13 صورت می پذیرد .

علاقمندان جهت استفاده از این فرصت و پیش ثبت نام می توانند به تارنمای رسمی موسسه آموزش عالی آزاد ویژگان به آدرس www.vibs.ir و یا به صورت حضوری در تایم اداری به محل موسسه واقع در کیانپارس، خیابان میهن غربی، نبش ایدون، شماره ۵۳، موسسه آموزش عالی آزاد ویژگان مراجعه نمایید.

پیش ثبت نام و اخذ مشاوره رایگان:

 

http://vibs.ir/mba-landing/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار