سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری:
سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی حفاری گفت: با توجه به سیاست باشگاه و شرکت ملی‌حفاری، امسال در لیگ برتر کشور به جوان‌گرایی روی آورده‌ایم و معرفی استعدادهای خوزستانی به وزنه‌برداری کشور از اهداف باشگاه حفاری است، ضمن این‌که به قهرمانی نیز نگاه داریم.
کد خبر: ۷۸۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 08 October 2019

فراز رامهرمزی در خصوص عملکرد تیم‌های جوانان و بزرگسالان ملی‌حفاری در هفته نخست لیگ برتر وزنه‌برداری کشور، اظهارکرد: بیشتر ترکیب دو تیم جوانان و بزرگسالان ملی‌حفاری از بازیکنان بومی تشکیل شده، ضمن این‌که 80 درصد تیم بزرگسالان نیز از بازیکنان جوان و نوجوان است. در واقع می‌توان گفت ملی حفاری امسال در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با ترکیب جوان در لیگ حاضر است.

وی با بیان این‌که خوشبختانه در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان نتایج ایده‌الی به دست آوردیم، گفت: بازیکنان‌مان خیلی خوب کار کردند و اگرچه مهره سرشناسی زیادی در ترکیب‌مان نداریم اما توانستیم بهترین نتیجه را به دست آوریم. با وجود این‌که تیم‌هایی مانند دانشگاه آزاد و ایران‌مال برای حضور در لیگ برتر سرمایه‌گذاری کرده‌اند و از بازیکنان ملی‌پوش در ترکیب خود بهره می‌برند، تیم ما توانست امتیاز قابل قبولی کسب کند و در رده سنی جوانان در صدر جدول قرار گرفتیم و در رده سنی بزرگسالان با چهار امتیاز کمتر نسبت به تیم ایران‌مال، مکان دوم را به دست آوردیم.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری بیان کرد: از رکورد تمام وزنه‌برداران تیم راضی هستم زیرا با تمام توان کار کردند و حاصل آن کسب امتیازات لازم در هفته اول بود. با توجه به سیاست باشگاه و شرکت ملی‌حفاری، امسال به جوان‌گرایی روی آورده‌ایم و معرفی استعدادهای خوزستانی به وزنه‌برداری کشور از اهداف باشگاه حفاری است، ضمن این‌که به قهرمانی نیز نگاه داریم.

وی در پاسخ به این سوال که طی سال‌های اخیر برگزاری لیگ برتر وزنه‌برداری تا چه اندازه به تیم‌ملی ایران کمک کرده است؟ گفت: بیشتر وزنه‌برداران فعلی تیم‌ملی از همین لیگ به تیم معرفی شده‌اند که می‌توان به حافظ قشقایی اشاره کرد. صد در صد این لیگ در معرفی استعدادها به تیم‌ملی موثر است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: وزنه برداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار