مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان:
وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با بیان اینکه جوامعی که کودکان خود را به هنر اجتماعی زیستن و اندیشیدن راهنمایی می کنند، به سعادت و پیشرفت دست پیدا خواهند کرد، گفت: هفته ملی کودک، پاسداشت کرامت کودکان سرزمینی است که همواره سرشار از صلح و دوستی بوده است.
کد خبر: ۷۸۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 05 October 2019

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان امروز 13 مهرماه در آیین افتتاحیه هفته ملی کودک در اهواز اظهار کرد: کودک رفتار اجتماعی را با مثابه یک عمل اجتماعی یاد میگیرد و به کار می بندد و در این زمینه جوامعی که کودکان خود را به هنر اجتماعی زیستن و اندیشیدن راهنمایی می کنند، به سعادت و پیشرفت دست پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هفته ملی کودک، پاسداشت کرامت کودکان سرزمینی است که همواره سرشار از صلح و دوستی بوده است، گفت: خرسندیم که آیین افتتاحیه این رویداد مهم ملی و بین المللی برای اولین بار در کشور پس از حدود ۱۴ سال در استان خوزستان برگزار می شود و همچنین برای نخستین بار پرچم هفته ملی کودک در این استان بر افراشته می شود.

کیانی با اشاره به اینکه خوزستان سرزمین عشق و حماسه و دانایی است، عنوان کرد: کودکان دانا و اهل علم، زمینه‌ساز آینده روشن این اقلیم هستند و در همین زمینه شعار این هفته "آینده را باید ساخت" در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با بهره‌گیری از ظرفیت ها و ظرافت های موجود با کودک، رفتاری متفاوت و موثر از خود بروز داده است و در این زمینه گستردگی تلاش آن‌ها تا دورترین روستاها و کم برخوردار ترین مناطق کمتر توسعه یافته رسیده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان خاطرنشان کرد: ناوگان سیار کتابخانه کانون اگرچه نیاز به نوسازی دارد اما کودکان را هیچ گاه تنها نمی گذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار