مدیرکل تعاون مازندران با اشاره به ۵۰۳ مصوبه شورای هماهنگی تعاون در استان گفت: ۹۸ درصد مصوبات تاکنون اجرایی شده است.
کد خبر: ۷۸۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 05 October 2019

 کامران اصغری در شورای هماهنگی تعاون با اشاره به اینکه از بدو تاسیس شورای هماهنگی وزارت تعاون، بیش از ۸۵ جلسه در استان برگزار شد، گفت: تاکنون ۵۰۳ مصوبه از این شورا داشته‌ایم که ۹۸ درصد مصوبات توسط دستگاه‌های عضو شورا اجرا شد.
 
کامران اصغری با بیان اینکه دو بانک و یک موسسه عضو شورای هماهنگی وزارت تعاون در مازندران هستند، افزود: با کمک بانک‌ها عملکرد موفقی در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر در سامانه کارا داشته‌ایم.
 
عضوشورای اداری استانداری مازندران از کسب رتبه برتر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی سال ۹۸ در  شاخص‌های عمومی و اختصاصی خبر داد و تصریح کرد: با تعامل و همدلی بین دستگاه‌ها کارها با سرعت و دقت بیشتری پیش می‌رود.
 
این مقام مسوول بابیان اینکه در مبحث آموزش در فضای کار  عملکرد خوبی داریم، خاطرنشان کرد: با تلاش  مستمرصندوق بیمه روستائیان و عشایر، پوشش بیمه‌ای خوبی در استان شاهد هستیم.
 
مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: هدف اصلی ما همدلی و هم‌افزایی در جلسات شورای هماهنگی است و همچنین در حال بازنگری دستورالعمل شورای هماهنگی وزارت تعاون هستیم و در این بخش به نظر کارشناسی اهمیت ویژه ای می‌دهیم.
 
دلبری با اشاره به اینکه اولویت ما حفظ آرامش در جامعه است، تصریح کرد: بخش اعظمی از افراد جامعه از طیف‌ها و طبقات مختلف اجتماعی از خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره‌مند هستند.
 
وی با اعلام اینکه با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دستگاه‌ها و مدیرانی که در جشنواره شهید رجایی برتر شدند، از آنها قدردانی می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها ایده بسیاری خوبی است که در مازندران اجرا شده و این مهم را به سراسر کشور تسری می‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار