سرلشکر سلامی:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:این نهاد انقلابی با تعامل با سایر دستگاه ها وبا تمام ظرفیت درخدمت و خادم ملت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۷۸۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ 03 October 2019

سردارحسین سلامی در مراسم بهره برداری از تقاطع غیر همسطح آزادگان اراک با بیان اینکه تمامی داشته های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعلق به مردم است افزود: سپاه با حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از امنیت ایران اسلامی، خدمت رسانی به ملت را در برنامه ودستور کار خود دارد.
وی با اشاره به توانمندی وظرفیت‌ها ایران اسلامی، یاداورشد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه و همگام با مردم با بهره گیری از این ظرفیت‌ها برای توسعه کشور تلاش می کند و برای نائل شدن به قله‌های پیشرفت و توسعه عجله دارد.
سردار سلامی با بیان اینکه تلاش برای پیشرفت و توسعه کشور تنها برای نا امیدی دشمنان نیست یادآور شد : ملت شریف ایران اسلامی از این توانمندی و ظرفیت برخوردار هستند که به یکی از ملت‌ها و کشورهای پیشرفته و توسعه یافته جهان تبدیل شود.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه تلاش و نقش آفرینی سپاه پاسداران و قرارگاه خاتم الانبیا برای ساخت ایران اسلامی اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران رهنمودهایی را برای تلاش این نهاد در زمینه محرومیت زدایی، ارایه خدمات اجتماعی، امداد و کمک رسانی در زمینه ی پیشرفت کشور ارایه فرمودند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه و چراغ هدایت خود قرار داده است افزود: این نهاد انقلابی برای حضور ملت ایران اسلامی در قله‌های پیشرفت و توسعه تلاش می کند چراکه در این زمان که دشمنان انقلاب اسلامی بستن دروازه های جهان بر روی کشور را در دستور کار خود قرار داده اند مردم ایران با صبر، استقامت و موقعیت شناسی به دشمنان فهماندن تنها به داشته های داخلی اتکا می کنند.
سردار سرلشکر سلامی با بیان اینکه خداوند روزی کسی را به دیگران واگذار نکرده است گفت: ملت انقلاب اسلامی با ایمان، توکل و اعتماد به وعده های خداوند همانند گذشته در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی می کنند وملت ایران چون عزیز هستند خداوند به آنان کمک می کند و در جنگ اقتصادی هم پیروز می شوند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) هم با بیان اینکه سپاه پاسداران علاوه بر تلاش برای افزایش توسعه و امنیت کشور، افزایش رفاه و معیشت مردم ایران اسلامی را در دستور کار خود قرار داده است گفت: حضور سپاه پاسداران همراه و همگام با مردم ایران اسلامی در صحنه های مختلف از برنامه های اولویت دار این نهاد انقلابی است.
سعید محمد با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خود را موظف می داند که در صحنه‌های مختلف حضور یابد افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) عملیات اجرایی سه طرح را در اراک آغاز کرده است.
وی اضافه کرد: از این تعداد ۲ طرح به بهره برداری رسیده است و طرح میدان شریعتی با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) علاوه بر اجرای طرح های سازندگی حضور در طرح های محرومیت زدایی را در دستور کار خود قرار داده است گفت: این قرار گاه بر این اساس یک هزار و ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی را در مناطق کم برخوردار استان مرکزی اجرا کرده است.

محمد ،اهدای یک هزار بسته تحصیلی به دانش آموزان کم برخوردار، ۱۰۰ جهیزیه و ایجاد سه کارگاه با ۲۰ چرخ خیاطی برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست را از برنامه های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در این استان اعلام کرد.
شهردار اراک هم با بیان اینکه با کمک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) برخی از طرح هایی که از ۱۳ تا ۱۴ سال گذشته در این شهرستان به صورت نیمه کار باقی مانده بودند به پایان رسیده است گفت: تقاطع غیر همسطح شهید صیدی و شهید کاوه نبیری با کمک این قرارگاه در حال انجام بوده و امید می رود بهره برداری از این طرح ها تا ۲ ماه آینده آغاز شود.
محمد کریم شفیعی افزود: با پیش بینی‌های صورت گرفته بهره برداری از تمامی طرحهای شهر اراک تا پایان امسال آغاز می شود.

تقاطع غیر همسطح میدان ورزش (پل آزادگان) اراک با حضور سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سید علی آقازاده استاندار مرکزی و جمعی از مقامات لشکری و کشوری به بهره برداری رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار