بانک قرض الحسنه مهر ایران با همکاری صندوق اعتباری هنر به بیش از ۱۷۰۰ هنرمند تسهیلات قرض الحسنه به اعتبار ۹۰ میلیارد ریال پرداخت کرد.
کد خبر: ۷۸۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ 02 October 2019

پرداخت ۹۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به هنرمندان

سقف وام های اعطایی از محل منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران ۲۰۰ میلیون ریال بوده است و هنرمندان با معرفی صندوق اعتباری هنر، در سراسر کشور از این تسهیلات قرض الحسنه برخوردار شده اند.

همکاری میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و صندوق اعتباری هنر به منظور تامین و رفع احتیاجات ضروری جامعه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان از طریق پرداخت وام های قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد از سال ۱۳۹۶ آغاز شده است.

بانک مهر ایران اعلام آمادگی کرده درصورتیکه صندوق اعتباری هنر  در تامین بخشی از منابع همکاری کند، با ایجاد هم افزایی و مشارکت به میزان معادل منابع صندوق به هنرمندان تسهیلات پرداخت کند. 

طبق اعلام روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک در راستای برنامه های مسئولیت اجتماعی خود، برنامه اعطای تسهیلات قرض الحسنه به هنرمندان را اجرا کرده و در این زمینه همکاری هایی را نیز با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه به دانشجویان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی برای حمایت از مددجویان ، بنیاد برکت برای حمایت از اشتغال روستاییان و بنیاد مسکن برای حمایت از مسکن روستایی داشته است.
منبع:ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار