رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام؛
رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام گفت: اساتید دانشگاه می توانند با حضور در پالایشگاه و آشنایی بیشتر با آن ، ایده های پژوهشی نو و مرتبط با نیازهای پالایشگاه ارائه دهند که بتوان در قالب قراردادهای پژوهشی همکاری مشترک ایجاد شود.
کد خبر: ۷۸۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 02 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ جلسه هم اندیشی بین دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولان پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد، در این جلسه راه های همکاری مشترک پژوهشی و حوزه‌های قابل انجام از جمله بهداشت و درمان، روانشناختی ، بهداشت حرفه ای و همچنین استفاده از ظرفیت های اساتید دانشگاه در کمیته های پژوهشی و غیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام ابراز امیدواری کرد که این جلسه بتواند سرآغازی جهت همکاری پژوهشی اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام و انجام طرح های پژوهشی در قالب قراردادهای پژوهشی، طرح های اینترنشیپ، حمایت از پایان نامه های دانشجویی و غیره با پالایشگاه گاز ایلام باشد.

دکتر احسان نوراللهی ضمن دعوت از اساتید و دانشجویان دانشگاه جهت بازدیداز پالایشگاه اظهار داشت: ظرفیت‌های خوبی جهت همکاری دو جانبه در شرکت پالایش گاز ایلام و دانشگاه ها وجود دارد که اساتید دانشگاه می توانند با حضور در پالایشگاه و آشنایی بیشتر با آن ، ایده های پژوهشی نو و مرتبط با نیازهای پالایشگاه ارائه دهند که بتوان در قالب قراردادهای پژوهشی همکاری مشترک ایجاد شود.

همچنین دکتر محمدرضا کفاشیان"مدیر پژوهش دانشگاه علوم پزشکی ایلام هم ضمن اعلام آمادگی کامل دانشگاه جهت همکاری های پژوهشی و غیره گفت: ظرفیت های خوبی ازاعضای هیئت علمی پژوهشی در سطوح تخصصی و فوق تخصصی در دانشگاه وجود دارد که می تواند در زمینه های مختلف در جهت رفع مشکلات موجود پالایشگاه از جمله بهداشت و درمان، بهداشت حرفه‌ای، روان‌شناختی و به طور کلی حوزه سلامت با پالایشگاه همکاری نمایند.

وی گفت علاوه بر همکاری‌های پژوهشی، دانشگاه علوم پزشکی ایلام ظرفیت های آزمایشگاهی و امکانات خوبی دارد که حسب نیاز می توان از آنها در جهت رفع نیازهای پالایشگاه استفاده کرد. همچنین در این جلسه روسای منابع انسانی، HSEو مسئولین درمانگاه و مددکاری پالایشگاه دیدگاه های خود را جهت راه های همکاری های آینده بیان نمودند.

در پایان طرفین بر تهیه مفاد و عقد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله ،پژوهش، بازدیدهای علمی، سمینارهای آموزشی، اورژانس هوایی و ...تاکید داشتند که مقرر شد مفاد اولیه تفاهم نامه آماده بین پالایشگاه و دانشگاه علوم پزشکی تهیه گردد .

پس از جلسه هم بازدید از درمانگاه طب صنعتی، سایت عملیاتی و آزمایشگاه شرکت انجام و مسئولین پالایشگاه به ارائه توضیحات پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار