کد خبر: ۷۸۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 02 October 2019
مدیر همکاری های بین المللی و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه یاسوج از امضای هفت تفاهمنامه بین المللی خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی، دکتر مصطفی قادری زفره‌ای گفت: 7 تفاهم نامه بین المللی( MOU ) بین دانشگاه یاسوج و دانشگاه‌ها و موسسه‌های کشورهای ایتالیا، اسلواکی، هند و اوکراین به امضا رسیده و مراحل اجرایی شدن این تفاهمنامه ها در حال انجام است.
وی ادامه داد: مفاد این تفاهمنامه ها موضوعات متنوع و گسترده ای را شامل می شود که نتایج و اثرات آن را در آینده ای نزدیک مشاهده خواهیم کرد.
دکتر قادری زفره‌ای بیان داشت: دانشگاه یاسوج رایزنی های زیادی را برای انعقاد تفاهمنامه با کشورهای همسایه آغاز کرده و برخی از موسسات کشورهای عراق، تاجیکستان و افغانستان برای همکاری اعلام آمادگی کردند.
مدیرهمکاریهای بین المللی و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: در صورت امضای تفاهمنامه با کشورهای همسایه شرایط برای پذیرش دانشجو از این کشورها در دانشگاه یاسوج فراهم می شود.
دکتر قادری زفره‌ای ادامه داد: با قرار گرفتن دانشگاه یاسوج در بین 500 دانشگاه برتر جهان بر اساس رتبه بندی موسسه تایمز، قدرت چانه زنی برای انعقاد تفاهمنامه های همکاری دوچندان شده است.
وی در پایان گفت: انعقاد این تفاهمنامه های بین المللی حاصل زحمت و همکاری همه ارکان دانشگاه به ویژه ریاست محترم دانشگاه می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار