مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از فراخوان واگذاری 16 پروژه ورزشی به بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۷۸۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ 02 October 2019

افشین حیدری در خصوص اهمیت و نظارت بر اماکن ورزشی به ویژه اماکن آبی، اظهارکرد: به زودی مجمع هیات نجات‌غریق خوزستان برگزار خواهد شد و ان‌شاءالله یک برنامه مدون برای نظارت بر استخرهای استان خواهیم داشت. هیات جدید حتما باید برنامه‌ریزی خوب داشته باشد و کمیته‌هایی را با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تشکیل دهد، نه این‌که عده‌ای شخصی مسوولیت نظارت و ارزیابی را بر عهده بگیرند.

وی بیان کرد:‌ برخی از مجموعه‌های بخش خصوصی بسیار باکیفیت کار می‌کنند که البته ما هم به سهم خود نتوانسته‌ایم امتیاز و امکاناتی را برای آن‌ها فراهم کنیم اما امیدوارم در آینده قوانین به ما راهکاری را ارائه دهند که بتوانیم از ظرفیت بخش خصوصی حمایت کنیم.

وی با بیان این که 16 پروژه ورزشی که چند پروژه آن استخر است، جهت واگذاری به بخش خصوصی فراخوان می‌شوند، گفت: در بخش سرمایه‌گذاری در حوزه‌ پروژه‌های عمرانی ورزش، تاکنون هتل ورزش واقع در استادیوم تختی شرایط خوبی پیدا کرده است. چند استخر نیز در دستور کار هستند ولی هنوز به بهره‌برداری کامل نرسیده‌اند که امیدوارم این مهم هر چه سریع‌تر انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد:‌ از تمام سرمایه‌گذاران می‌خواهم در فراخوان واگذاری 16 پروژه‌ای که از هفته آینده رسانه‌ای خواهند شد، شرکت کنند تا ان‌شاءالله به عنوان بخش خصوصی در این پروژه‌ها به فعالیت بپردازند.

وی با اشاره به نظارت این اداره‌کل بر باشگاه‌ها و استخرها، عنوان کرد: باید بین یک استخر که در بحث نظافت حرفی برای گفتن ندارد و استخری که از این نظر حرف اول را می‌زند و شرایط بسیار خوبی دارد، تفاوت وجود داشته باشد.‌ از جمله اماکن آبی قابل تقدیر در استان می‌توان به استخر راشا اشاره کرد که از جمله استخرهای خوب و با کیفیت استان محسوب می‌شود که جا دارد از خانم قائدمقام، مسوول این استخر که یک سرمایه‌گذار موفق در حوزه ورزش است، قدردانی کنم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار