واکنش بختیاری‌زاده به پست اینستاگرامی سعید آذری؛
نخستین کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان با انتقاد نسبت به صحبت‌های سعید آذری در پست اینستاگرامی اخیرش، گفت: خوزستان صدها ملی‌پوش به این جامعه تحویل داده‌ است و آقای آذری شما چطور برای ما از نخبه‌کشی در خوزستان حرف می‌زنید. اگر این‌جا سرزمینی است که ستاره‌ها را می‌کشند و سر آدم‌ها را می‌شکنند، پس شما برای چه به خوزستان آمدید و مدیرعاملی فولاد را قبول کردید؟ آیا بهتر نبود در همان اصفهان می‌ماندی و به کارت ادامه می‌دادی؟
کد خبر: ۷۸۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 01 October 2019

سیاوش بختیاری‌زاده با بیان این‌که از تمرین تیم پیشکسوتان استان با شما تماس می‌گیرم و به نمایندگی از 70 تن پیشکسوت فوتبال استان صحبت می کنم، اظهارکرد: همه پیشکسوتان خوزستانی پس از خواندن حرف‌های اینستاگرامی آقای آذری خطاب به مردم خوزستان به شدت از او و سکوت مسوولان شرکت فولاد گله‌مند شدند و باید به آقای آذری دوست خوبم بگویم که مردم خوزستان، فوتبال را خیلی خوب می‌فهمند و فوتبال جزئی از زندگی آن‌ها محسوب می‌شود. 110 سال است که مردم خوزستان و به ویژه اهواز و آبادان با فوتبال آشنا هستند.

*اعتراض در فوتبال اجتناب‌ناپذیر است

وی بیان کرد: امید اول بیشتر مردم فوتبال دوست خوزستانی، تیم فولاد است و این نیز خواسته به حقی است زیرا این باشگاه تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و همچنین حمایت‌های مالی و مدیریتی را دارا است. به هر حال با توجه به عملکردی که فولاد در پنج هفته ابتدایی لیگ داشته است، تعدادی از هواداران که از نتایج ناراحت بودند، نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و معترض شدند و در همه جای دنیا نیز ممکن است یک تیم، فوتبالی ارائه دهد که باب میل هواداران نباشد و در نتیجه اعتراضاتی وجود داشته باشد و این اتفاقی بود که در بازی‌های اخیر فولاد رخ داد که در فوتبال اجتناب‌ناپذیر است.

* آقای آذری، مردم خوزستان هنوز شما را به عنوان مدیرعامل نپذیرفته‌اند

این مربی فوتبال با واکنش شدید به پست اینستاگرامی سعید آذری در حمایت از سرمربی تیم، گفت: آقای آذری مدیرعاملی‌ شما در فوتبال خوزستان بسیار حرف و حدیث داشت و هنوز تماشاگران و فوتبالی‌های خوزستان نتوانسته‌اند با وجود آدم‌های بزرگ مانند غلامرضا دهکردی، مسعود رضائیان، هدایت ممبینی، هدایت یزدی، هوشنگ نصیرزاده و ... شما را به عنوان یک مدیرعامل در اهواز بپذیرند اما شما به جای مدیرین کار و آرام کردن هواداران معترض، فقط به فولاد ضربه زدید. این مدیرعامل نه‌تنها تلاش نکرد شرایط را آرام کند، بلکه با قرار دادن یک پست اینستاگرامی که همه ما معتقدیم صحبت‌های او توهین به مردم خوزستان بود، شرایط را بدتر کرد. کاری که تنها به ضرر یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های استان یعنی فولاد شد.

*قرار نیست ما در استادیوم فولاد مقابل هم بایستیم و با هم بجنگیم

وی عنوان کرد: آقای آذری، با این اقدام خود در واقع خود، جواد نکونام و علی محمدی رئیس شرکت فولاد را مقابل هواداران دلسوخته فولاد قرار دادی. آقای آذری شما در استانی صحبت می‌کنی که مردم این استان هشت سال با تمام وجود اولین خاکریزهای جنگ را درست کردند. البته ما می‌دانیم که آذری‌ها هم در این جنگ کنار ما بودند و همه با هم در کنار دشمنان ایران ایستادیم و جنگیدیم ولی آقای آذری قرار نیست ما در استادیوم فولاد مقابل هم بایستیم و با هم بجنگیم اما صحبت‌های شما به این معنی بود که مردم خوزستان مقابل شما هستند، نه کنارتان.

بختیاری‌زاده گفت: آقای آذری، یک مدیر توانمند و باتجربه به این صورت با تماشاگر خود صحبت نمی‌کند. آقای آذری اگر قرار باشد این‌جا نخبه‌کشی بشود که نوبت به شما نمی‌رسید. بله، درست می‌گویی ما نخبگان بزرگ‌مان را در خوزستان همچون آهک‌پورها، دهکردی‌ها، تهامی‌ها، باقری‌نیاها، یزدی‌ها، عساکره‌ها و داوودی‌ها را کشتیم و از صحنه خارج کردیم تا اکنون امروز شما بر صندلی مدیریتی فولاد بنشینید و شاهد باشیم که فرصت‌طلب‌ها و تازه به دوران رسیده‌ها در خوزستان صحبت از نخبه‌کشی می‌کنند.

*صحبت‌های آذری توهین به مردم خوزستان بود

وی عنوان کرد: در دوران جنگ، من و برادرانم و چهل هزار تماشاگر عاشق خوزستانی در زیر حملات هوایی دشمن در استادیوم تختی فوتبال بازی می‌کردیم و اگر موشکی از طرف دشمن در این استادیوم فرود می‌آمد، خدا می‌داند که چه بلایی سر پنج برادر من و چهل هزار تماشاگر دلسوخته خوزستانی می‌آمد، اما ما همه عاشق فوتبال بودیم. پس لطفا آقای آذری شما امروز برای ما صحبت از نخبه‌کشی نکنید. واقعا صحبت‌های شما توهین به مردم خوزستان بود.

*فوتبال خوزستان سهم کسانی نیست که در عشق‌آباد به دنبال تفریح بودند

این پیشکسوت فوتبال خوزستان بیان کرد: آقای آذری دوست خوبم، مدیر توانمند فوتبال اصفهان، اگر در خوزستان سنگی بر سر مربی پرتاب شد، با تمام احترامی که برای مردم خونگرم اصفهان قائلم، باید بگویم در استادیوم  اصفهان، چشم یک سرباز بی‌گناه را از حدقه در آوردند. به هر حال اتفاقات فوتبال در تمام استادیوم‌های کشور اجتناب‌ناپذیر است، پس انتظار من، پیشکسوتان و مردم خوزستان این است که شما حرف از نخبه‌کشی در استان خوزستان نزنید. اگر صحبت از سهم‌خواهی باشد، فوتبال خوزستان سهم مبعلی‌ها، علوی‌ها، حمیدی‌ها، آهک‌پورها، تهامی‌ها و ... است، نه کسانی که در عشق‌آباد ترکمنستان به دنبال عشق و تفریح خود بودند.

* مدیرعامل فولاد باید با درایت بیشتری درباره مردم خوزستان حرف بزند

وی گفت: آقای آذری باید بگویم ما مردم خوزستان هنوز شما را با وجود مدیران توانمندی که در خوزستان داریم، به عنوان یک مدیرعامل نپذیرفته‌ایم و انتظار ما خوزستانی‌ها و تماشاگر عاشق و دلسوخته فولاد از شما مدیر اصفهانی خیلی بیشتر از این حرف‌ها بود. امیدوارم با تامل و درایت و صبر و حوصله در مسیر خواسته مردم و تماشاگران گام بردارید. اینجا سرزمین شهدایی چون علی هاشمی است و آقای آذری تلاش کن با درایت بیشتری درباره مردم این استان حرف بزنی.

*آقای آذری صحبت‌های شما از خارج از ایران برای ‌ما قابل پذیرش نیست

 بختیاری‌زاده عنوان کرد: آذری عزیز و جوان و دوست خوبم قبل از این‌که از سفر خارج برگردی که نمی‌دانیم هم برای چه به خارج رفته‌ای، از آنجا با مردم شهیدپرور خوزستان توهین نکن. اول به خوزستان بیا، با مردم این استان آشنا شو و بعد درباره آن‌ها اظهارنظر کن. این‌که هنوز ما شما را در اهواز رؤیت نکرده‌ایم و از خارج از ایران با ما صحبت می‌کنید برای‌مان قابل پذیرش نیست. پس لطفا تا به ایران برنگشته‌ای، از آن‌جا به مردم خوزستان توهین نکن.

*فولاد متعلق به مردم خوزستان است

وی خاطرنشان‌کرد: ‌آقای آذری، فولاد متعلق به تو و آقای علی محمدی و نکونام نیست، این فولاد متعلق به مردم خوزستان است. آقای آذری روزهایی که ما با فولاد خوزستان آن هم با اتوبوس در بدترین جاده‌های کشور از این شهر به آن شهر می‌رفتیم و در روزهایی که نه گروه ملی و نه صنایع فولاد به ما اجازه تمرین نمی‌دادند، ما با تمام وجود پرچم فولاد را بالا نگه داشتیم و همیشه مقابل مردم سر تعظیم فرود آوردیم. اما حالا شما از چه برای ما صحبت می‌کنید؟

*اگر این جا ستاره‌ها را می‌کشند پس چرا مدیرعاملی فولاد را قبول کردی؟

این مربی فوتبال ادامه داد: خوزستان صدها ملی‌پوش به این جامعه تحویل داده‌ است و آقای آذری شما چطور برای ما از نخبه‌کشی در خوزستان حرف می‌زنید. اگر این‌جا سرزمینی است که ستاره‌ها را می‌کشند و سر آدم‌ها را می‌شکنند، پس آقای آذری، شما برای چه به خوزستان آمدید و مدیرعاملی فولاد را قبول کردید؟ آیا بهتر نبود در همان اصفهان می‌ماندی و به کارت ادامه می‌دادی؟

*18 نماینده خوزستان کجا هستند؟

وی با گله‌مندی از سکوت 18 نماینده خوزستان نسبت به صحبت‌های سعید آذری، گفت:  سوال من این است که اکنون که آقای آذری این صحبت‌ها را داشته است، 18 نماینده خوزستان کجا بودند و چرا تنها باید پیشکسوتان و سیاوش بختیاری‌زاده صحبت کنند؟ برای بخشنامه‌های وزارت نفت و نابود کردن ورزش خوزستان که کاری از آن‌ها ندیدیم، برای انتخاب مدیران غیربومی در راس باشگاه‌ها همچون فولاد و بعد هم برابر پست‌های اینستاگرامی آن‌ها باز هم واکنشی از نمایندگان‌مان ندیدیم. چقدر سیاوش و سیاوش‌ها صحبت کنند و صدایشان به جایی نرسد؟

بختیاری‌زاده افزود: از همین تریبون به هجده نماینده محترم خوزستانی اعلام می‌کنم که اگر در چند ماه باقی‌مانده نخواهند به معضلات فوتبال خوزستان ورود کنند و دست تیم‌های ورزشی نفت را بگیرند و مشکلات به وجود آمده در فوتبال خوزستان و به ویژه فولاد را حل نکنند، مطمئن باشند در روز انتخابات از همه ورزشکاران و فوتبال‌دوستان خوزستان خواهم خواست که در دادن رای خود به نمایندگان دور آینده، دقت بیشتری داشته باشند.

*آقای آذری شما هم یک روز خواهید رفت اما فولاد می‌ماند و مردم خوزستان

وی در پایان عنوان کرد: آقای آذری، آیا فوتبال خوزستان سهم تو و همکارانت است یا سهم مدیران توانمند خوزستانی؟ آقای آذری استادیوم فولاد حق تنها شما نیست و از تمام تماشاگران و علاقه‌مندان به فولاد خواهش می‌کنم به استادیوم بیایند زیرا این استادیوم متعلق به مردم خوزستان است و آذری حق ندارد طوری صحبت کند که مردم از حضور در استادیوم دلزده شوند. آقای آذری، خیلی‌ها به این‌جا آمدند و رفتند و شما هم یک روز خواهید رفت اما این فولاد می‌ماند و مردم خوزستان.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار