وزنه‌بردار دسته 102 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی:
وزنه‌بردار دسته 102 کیلوگرم تیم‌ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: با توجه به روحیه‌ای که کادر فنی به من می‌داد با کسب دو مدال توانستم جواب سال‌ها زحمتم را بگیرم.
کد خبر: ۷۸۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 30 September 2019

رضا دهدار در خصوص کسب مدال طلای دوضرب و برنز مجموع مسابقات قهرمانی جهان، اظهارکرد: من کلا در دسته 96 کیلوگرم وزنه می‌زنم ولی با توجه به ترکیب تیم‌ملی، در رقابت‌های جهانی در یک دسته بالاتر کار کردم و خدا را شکر توانستم رکوردی که در تمرین ثبت کرده بودم، در این مسابقات نیز به ثبت برسانم.

وی افزود: سه حرکت یک‌ضربم را خیلی راحت بالای سرم بردم و حتی می‌توانستم دو سه کیلوگرم بیشتر را هم مهار کنم. البته با توجه به این‌که من بیشتر دو ضرب‌زن هستم، کادر فنی بیشتر روی مدال دو ضرب من تاکید داشت. از همان روزهای ابتدایی حضورم در اردو، کادر فنی به من می‌گفت که اگر بتوانی وزنه‌های 218 تا 220 را بالای سر ببری، قطعا برای تو مدال وجود دارد، آن هم مدال طلا و خدا را شکر این مهم نیز محقق شد.

این وزنه‌بردار خوزستانی بیان کرد: با توجه به روحیه‌ای که کادر فنی به من می‌داد، توانستم جواب سال‌ها زحمتم را بگیرم و خدا را شکر می‌کنم که در مسابقات جهانی موفق بودم. من پیش از مسابقات خیلی به مدال فکر نمی‌کنم و تنها تلاشم این است که حرکاتم را به طور صحیح انجام دهم ولی پیش‌بینی می‌کردم که در دو ضرب به مدال طلا برسم.

وی عنوان کرد: همیشه مسابقات وزنه‌برداری پیش از المپیک در تاریخ این رشته به این صورت بوده که سطح رقابت‌ها بالا بوده است و خدا را شکر می‌کنم در چنین مسابقات مهمی به مدال رسیدم.

دهدار درباره المپیک نیز گفت: برای حضور در المپیک نیز باید ببینم برنامه فدراسیون چه چیزی است و چه برنامه‌ریزی برای من دارد. هر چه فدراسیون بگوید اطاعت می‌کنم. تمریناتم را مجددا از چند روز آینده آغاز خواهم کرد و جدی‌تر از روزها، ماه‌ها و سال‌های قبل تمرین می‌کنم. امیدوارم در جهانی بعدی بتوانم به مدال طلای مجموع برسم.

وی در پایان با قدردانی از پدر و مادر خود، گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم با کسب مدال طلا و برنز، دل مردم را شاد کنم. افتخار شاد کردن دل مردم برای من بیشتر از کسب صد مدال جهانی است. همچنین جا دارد از کادر فنی که شبانه‌روزی تلاش کرد تا ما پیشرفت کنیم، تشکر کنم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار