رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: از مجموع 23 هزار و 500 پرونده خسارت سیلاب در حوزه کشاورزی تا کنون به 10 هزار پرونده، تسهیلات و یا کمک‌های بلاعوض پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۸۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 30 September 2019

کیخسرو چنگلوایی با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت خسارت‌های سیلاب به بخش کشاورزی خوزستان اظهار کرد: طبق مصوبه هیات دولت 926 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای استان خوزستان در نظر گرفته شد و تا کنون 50 درصد از این مبلغ تخصیص و به حساب استان واریز شده است.

وی افزود: در این زمینه همچنین 910 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با بازپرداخت 6 ساله برای کشاورزان خسارت دیده اختصاص یافته و کل این مبلغ نیز به حساب بانک‌های عامل واریز شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: از مجموع 23 هزار و 500 پرونده خسارت سیلاب، تعداد 11 هزار و 400 پرونده تایید نهایی شد و از این تعداد 10 هزار پرونده به بانک‌ها ارسال و پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض برای آن‌ها انجام شد.

چنگلوایی ادامه داد: این تعداد پرونده برای دریافت 205 میلیارد تومان کمک بلاعوض به بانک معرفی شدند اما به دلیل تخصیص 50 درصدی از کل مبلغ کمک بلاعوض، تا کنون 102 میلیارد تومان به خسارت دیدگان سیل در استان پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بلندمدت عنوان کرد: تا کنون 9 هزار و 500 نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند و در این زمینه 195 میلیارد تومان تسهیلات را از بانک‌های عامل در استان دریافت کرده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار